oooofff..yeter be

Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
CANIMSIN. sarılıyom sadece.
susmanı istemiyorum??
konuşmalısıın. iletişim kurmalıyıs. Anlıyomusun ?
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
:) Fıradım.
Canımsın sende. Biliyosun die söylemiyodum? ::meleeek:
::sefereee
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hadi hafta içi İSKENDER BULUŞMASI falan yapalım şimdi de...:p:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ben haziranin 9una kadar finallerle meskulum. tam final donemim:pale:
böüüüü.....
siz yiyin. khutuck cok yesin.1,5:D
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
:queen: :queen:
Düşünsene gelenekselleşiyomuş bu İSKENDER olayı.
Her yılın haziran ayında gerçekleştirilen geleneksel İSKENDER YİYEN MOTORCULAR buluşması yine nefes kesti.. B TV'ye konuşan Vali bu organizasyonun....
:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Pankartı hazırlıyorum.

"Birinci Geleneksel Motosiklet.net Duvar Boyama ve İskender-Şalgam-Rakı Buluşması"

:queen: :queen:

not:benim finaller de 13'üne kadarmış :salut:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
valla kardeş sende haklısın valla olan var olmayn var demi biri sürer biri bakar kıyamet ondan kopar :) bende haziranın sonunu bekliyorum naparsın sabredicez:)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hazirandan sonra Denizli'ye geliyo Fırad. Tatile geliyo yanıma???
:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
O yolu gözüm yer yemez gelicem, meraklanma :cat: Oradan da ıspartaya, izmire ve niğdeye gidicem :cherry:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Konu dışı eleştirmenleride warmıs hocam. Konu dışıda takip altındaymış :queen:
adı üstünde konu dısı hoca ?
rahat olcaksın ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst