deli bişiiii yaawss :cat::cat::cat:
Allahım esirgesin yahuu not düşmeleri lasım siz denemeyin die![]()
ya tepki çekmek yada örnek teşkil etmek istemem ama bunda büyütülecek bişey olduğunu zannetmiyorummm yada ben devamlı yapıyorum diye basit geliyoda olabilir bilmiyorumm
Ay ne tevazu..! :queen:
ya abii güldürdün benii,harbi diyorum ama önceleri dik konumda kaya kaya giderdimm,şimdi virajlardada kayıyorumm,zevkli bişi ama ilgi çektiğini hiç düşünmemiştimm,sadece bizim hatun biraz korkuyodu o kadar ,bide 2000 km'de lastik bitii:cherry:
İzleyince hasta oldum, hatta acaip heves ettim de bunun kursu yoktur demi.r:
http://www.clipfish.de/player.php?videoid=NjM0MTA1fDgxOTc1MQ%3D%3D
ya abii güldürdün benii,harbi diyorum ama önceleri dik konumda kaya kaya giderdimm,şimdi virajlardada kayıyorumm,zevkli bişi ama ilgi çektiğini hiç düşünmemiştimm,sadece bizim hatun biraz korkuyodu o kadar ,bide 2000 km'de lastik bitii:cherry:
ya tepki çekmek yada örnek teşkil etmek istemem ama bunda büyütülecek bişey olduğunu zannetmiyorummm yada ben devamlı yapıyorum diye basit geliyoda olabilir bilmiyorumm
Canım dışardan bakıldığında farklı bişeymiş gibi görüyosunda,arkamdayken virajlarda kayıyoruz aynı durummm![]()
İzleyince hasta oldum, hatta acaip heves ettim de bunun kursu yoktur demi.r:
http://www.clipfish.de/player.php?videoid=NjM0MTA1fDgxOTc1MQ%3D%3D