Toni Elias diye adinin biri çıkardı bu işi başımıza.

Şunu yapmasa adam belki şampiyon bile olacak ama, eli durmuyor.

Her yarışta illa bir ayar çekiyor şerefsiz.:mrgreen:
Öğrenmek istiyorsan, her şeyin olduğu gibi bunun da kursu var.
Ama bence lastikler soğukken arkayı dik pozisyonda bir kaydırmayı dene.
Hala korkmadıysan, bir de videodaki gibi yatık pozisyonda kaydırmayı dene.
Yine de ısrarlıysan, bir ay izin al gel buraya....
Derdine derman olacak arkadaşları tanıyorum.
