On numara drift

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
mükemmel ya ama lastikler özel standart değil zannediyorum....
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
GÖrsel olarak iyi fakat yarış esnasında zaman kaybettiriyordur muhtemelen.

Slick lastikler ile bir pistte çalışıbilir bu harakete (sanki pistlerde bizi kucak açmış bekliyor :))
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ya tepki çekmek yada örnek teşkil etmek istemem ama bunda büyütülecek bişey olduğunu zannetmiyorummm yada ben devamlı yapıyorum diye basit geliyoda olabilir bilmiyorumm

deli bişiiii yaawss :cat::cat::cat:
Allahım esirgesin yahuu not düşmeleri lasım siz denemeyin die:p

Canım dışardan bakıldığında farklı bişeymiş gibi görüyosunda,arkamdayken virajlarda kayıyoruz aynı durummm:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ay ne tevazu..! :queen:

ya abii güldürdün benii,harbi diyorum ama önceleri dik konumda kaya kaya giderdimm,şimdi virajlardada kayıyorumm,zevkli bişi ama ilgi çektiğini hiç düşünmemiştimm,sadece bizim hatun biraz korkuyodu o kadar ,bide 2000 km'de lastik bitii:cherry:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
ya abii güldürdün benii,harbi diyorum ama önceleri dik konumda kaya kaya giderdimm,şimdi virajlardada kayıyorumm,zevkli bişi ama ilgi çektiğini hiç düşünmemiştimm,sadece bizim hatun biraz korkuyodu o kadar ,bide 2000 km'de lastik bitii:cherry:


Valla mı.... O zaman helal olsun. Ben sağlamcıyım, bana ters tekerin kayması filan...
Valla bravo.. :cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ya abii güldürdün benii,harbi diyorum ama önceleri dik konumda kaya kaya giderdimm,şimdi virajlardada kayıyorumm,zevkli bişi ama ilgi çektiğini hiç düşünmemiştimm,sadece bizim hatun biraz korkuyodu o kadar ,bide 2000 km'de lastik bitii:cherry:

vay iso.. :)

ayshegulu korkutma cok. bide artçıyla ve artçı olmadan farklı ivmelenir. aman diim birine alışıp sonra otekinde afallama.

bi de bence de denenmez, cunku bizim yollar yol degil. bi çakıl taşı cıkar, bi girinti bi cıkıntı olur, dengen mahvolur. onu bırak, bizim virajlarda yol egimi de degişmiyordur tahminim.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Kankilim sayende bir kez daha izlemiş oldum:cat::thumleft:::haapppy:::biggrinnTeşekkür ederiz...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok güzel yorumlar almış video, çok kötü yorumlarda almış, sonuçta yorum almış ve başlık veritabanında haybeye yer kaplalamış, sevindim :)

Taktik veren arkadaşlara(özellikle Edy) teşekkürler ama bu benim becerebileceğim bir şey değil, kurs murs derken ahh ahhh manasında demiştim.

Ha bir de İsocum, yavaşşşşşş:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla benim motoru fazla yatırınca ister istemez drift yapıyo..
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
gerçekten harika içim gitti izlerken.ama mhrrmkpnr da yaptı aynısını hemde gözümün önünde:)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
clipfishi ben önerdim sayılır aslında, ama bi daha link bulursam sana veriyim sen aç konuyu aye, ama dikkatimi çekti bazı arkadaşlar belirli kişilere kitlenmiş hep aynı ipte geziyolar, nese dosınttmatter yane
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya tepki çekmek yada örnek teşkil etmek istemem ama bunda büyütülecek bişey olduğunu zannetmiyorummm yada ben devamlı yapıyorum diye basit geliyoda olabilir bilmiyorumm



Canım dışardan bakıldığında farklı bişeymiş gibi görüyosunda,arkamdayken virajlarda kayıyoruz aynı durummm:)

:cyclopsan:cyclopsan ciddiii böle mi görünüyoooo :cyclopsan
yapma bi daha o zaman dışardan görünce daha cook korktum :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst