Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ailesinin basi sagolsun oncelikle bu sevda degil bence aptallik hicibirimiz motora olmek icin binmiyoruz neden ss makinelere yukleniliyor sorusuna gelince kac tane enduro yada farkli bir motorun kazasi var sitede buna cvp verin ondan sonra neden ss kendinize sorun motora zevk icin binilir olmek icin degil bu annayamayan zihniyeti :farao: kimse kendini ss savunucusu zannedip savunmayada kalkmasin hersey ortada bilincli motor kullandiktan sonra kimsenin kimseyi sucladigi yok hepimiz motorcuyuz ama aramizda kendini motorcu sananlara kendi adima motorcu diyemicem