Allah rahmet eylesin, ancak bu sözleri şaka olsun diye söylediğini düşünüyorum.
Ben her gün evden çıkarken annemle helalleşiyorum, ne yani ölmek mi istiyorum, tabiki hayır.
Bu bir kazadır, kaza detaylarına bakmak gerekir, muhtemelen şahsın kaza öncesi söylemleri abartılmış şakadır, endişedir vs. vs.
Kimsenin ölmekten zevk alacağını düşünmüyoruz umarım.
SS'ler gerçekten hızlı makineler, ivmelenmelerini kıyaslayacak çok fazla kara aracıda yok, bu yüzden fazla göze battıklarını düşünüyorum, zira scooter kazaları SS kazalarından kat kat daha çok.
Daha dün bir scooter'i arabanın altında gördüm.

ale:
Heralde scooter'lar 1-2 bin YTL'lik aletler diye kaza haberleri pek yazılmıyor, bu da diğer bir olumsuzluk.
Şu bir gerçek türkiye trafiği çok kötü, her gün trafikte 4-5 can veriyoruz.
4 teker, 2 teker, SS, enduro, scooter vs. hiç farketmiyor.
SS kullanan birisi olarak, yani taraf olarak yazıyorum ama inanın tarafsız bakıyorum, lütfen insanları birey olarak değerlendirin, kullandığı araç'dan tutun da giydiği ayakkabıya kadar, eşyalarıyla sınıflamayın.
Samimiyetle söylüyorum benzer mesajları görünce kırılıyorum.

ale: