'Ölünce mutlaka motorlu resmimi kullanın' demişti

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Dışardan bakınca arkadaş intihar etmiş gibi duruyor.
Allah rahmet eylesin
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Her motorcu düşer, kaza geçirir, hayatı pamuk ipliğine bağlı imajı veren bir motorcuymuş. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Allah Rahmet Eylesin, mekanı cennet olsun
artık gökyüzündeki yollarda sürüyor motorunu...
:pale:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
hızlı yaşayıp genç ölmek ve geride gazete sayfalarına yakışıklı bir fotoğraf bırakmak...

umarım hayattan hevesini almışsındır gitmeden önce...ne diyeyim?..
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
motor sevdası o kadar fazlaymışki sanki ölümününde motordan olacağını biliyormuş Allah rahmet etsin yakınlarına sabır diliyoruz.
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
ailesinin basi sagolsun oncelikle bu sevda degil bence aptallik hicibirimiz motora olmek icin binmiyoruz neden ss makinelere yukleniliyor sorusuna gelince kac tane enduro yada farkli bir motorun kazasi var sitede buna cvp verin ondan sonra neden ss kendinize sorun motora zevk icin binilir olmek icin degil bu annayamayan zihniyeti :farao: kimse kendini ss savunucusu zannedip savunmayada kalkmasin hersey ortada bilincli motor kullandiktan sonra kimsenin kimseyi sucladigi yok hepimiz motorcuyuz ama aramizda kendini motorcu sananlara kendi adima motorcu diyemicem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst