öldürdüüm:'(:'(:'(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
geçmiş olsun taylan üzme kendini o kuşun kaderi de böyle sona erecekmiş demekki sen sadece vesile olmuşsun en azından canlı canlı bir kedi tarafından yenmesinden iyidir.
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
olur böyle durumlar geçen hafta bende bi kedi ezdim hoşş bi durum değil ama elden birşey gelmiyor
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bana bi erkek cocuk monusu :cat:

cengizimde gelir belki qiz monusu kac para :silent: :p

Simdi boyle erhan gibi insan azmanlari geliomu senin oraya mali:silent:

Merak ettimde o monunun ismini :p

Normalde karışmam ama Erhan bana alıntı yapıp kınadığı için gıcık aldım bir anda :p
Walla latifciğim günde 1001 çeşiti geliyor ama daha erhan gibisine rastlamadım :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Normalde karışmam ama Erhan bana alıntı yapıp kınadığı için gıcık aldım bir anda :p
Walla latifciğim günde 1001 çeşiti geliyor ama daha erhan gibisine rastlamadım :p

Allah erhan gibi bi musteri nasip etsin ozaman :queen:

Bir kisinin bir haftada yiyebilecegini bir ogunde yedikten sonra sorun olmaz sanirim:p
 
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
52
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun... bir daha olmaz inşallah...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Basin sagolsun Taylan:pale::p

http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/44942-motor-sevdasi-bitiyor-elveda.html

Birakiyorum dedin birakmadin sirf populeriteni arttirmak icin boyle hareketler icine girmene gerek yok guzel kardesim :farao: :farao: :farao:

Ne yani simdi biz gecen actigin topicte bosunami yazdik:silent:

Millet hakliymis...

Sen motoru felan birakamassin:)

Kesinlikle ve kesinlikle sana katılıyorum abicim.
Yani böyle bişeyin yapılma amacını da kınıyorum.
Dikkat ederseniz arkadaşımız, motoru bırakıyordun hani diyen arkadaşlarımızın mesajlarının çoğuna cevap bile vermemiş..

REKLAM KOKAN HAREKETLER BUNLAR..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Allah erhan gibi bi musteri nasip etsin ozaman :queen:

Bir kisinin bir haftada yiyebilecegini bir ogunde yedikten sonra sorun olmaz sanirim:p

bu tepsiyi komple tek başına yediğini hatırlatırım ve sonrasında ne oldugunude aşağıda göreceksin :mrgreen:

p1030037ex9.jpg


:mrgreen::mrgreen: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


p1030115dx0.jpg



:queen::queen: :queen::queen:


p1030157vr8.jpg
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Kesinlikle ve kesinlikle sana katılıyorum abicim.
Yani böyle bişeyin yapılma amacını da kınıyorum.
Dikkat ederseniz arkadaşımız, motoru bırakıyordun hani diyen arkadaşlarımızın mesajlarının çoğuna cevap bile vermemiş..

REKLAM KOKAN HAREKETLER BUNLAR..

Aslinda bana kalsa yani mod olsam direk banlarim ki insanlar laf olsun diye topic acip diger kisilerin zamanlarini calmasin :pr: :pr: :pr:

Bir kez daha rica ediyorum...

Konu Disi Lutfen ! ! !

bu tepsiyi komple tek başına yediğini hatırlatırım ve sonrasında ne oldugunude aşağıda göreceksin :mrgreen:
[/IMG]

Canim kardesim yerim icerim severim sananeeee :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
o tepsideki ne öyle özel yapım adana falan mı?ilk defa böyle bi yemek gördüm.:cyclopsan
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bizim bi arkadaş vardı.Motoru bıraktığını söyledi..Çok üzüldük tabi haliyle.Sonra öğrendikki gizliden biniyormuş bu yine...Eee tabi Allahın zoruna gitti..1 hafta sonra kamyona patlamış haberini aldık.. Hala komyonun dorsesinde adana-erzurum seferi yapıyor:p

Koptum gece gece :queen:
Allah' ta seni guldursun emi Tequ
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
olsun onlardan bır suru var. umarım kel aynak fılanda degıldır. nesıllerı tukenmez yanı. :D
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
bazen susmak iyidir. bazen susmak gerekir. daha önce de yazmıştım bunu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayak yapıyor popüleritesini arttırmak için yapmış sanırım... :farao: :farao: :farao:


Konu Dışı Lütfen ! ! !

inanmayın şu adama ya bilerek yapıyo yeminle msn de neler yazdı yaaaaa:p

ve hepinize teşekkür ederim arkadaşlar çok saolun...:pale:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
18
aman hocam ölen kuş olsun, başlığı görünce bende...

gerçi ben olsam bende çok üzülürdüm ya :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst