- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
cocuk monusu ver abi ozaman![]()
erkek çocuğu mu kız çocuğu mu:silent:
cocuk monusu ver abi ozaman![]()
belasını arıyor o![]()
ariyorum arkadasverecenmi :silent: bela :mrgreen:
He verecem :silent:Belanı:mrgreen:
cocuk monusu ver abi ozaman![]()
erkek çocuğu mu kız çocuğu mu:silent:
bana bi erkek cocuk monusu :cat:
cengizimde gelir belki qiz monusu kac para :silent:
Simdi boyle erhan gibi insan azmanlari geliomu senin oraya mali:silent:
Merak ettimde o monunun ismini![]()
Normalde karışmam ama Erhan bana alıntı yapıp kınadığı için gıcık aldım bir anda
Walla latifciğim günde 1001 çeşiti geliyor ama daha erhan gibisine rastlamadım![]()
Basin sagolsun Taylanale:
http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/44942-motor-sevdasi-bitiyor-elveda.html
Birakiyorum dedin birakmadin sirf populeriteni arttirmak icin boyle hareketler icine girmene gerek yok guzel kardesim :farao: :farao: :farao:
Ne yani simdi biz gecen actigin topicte bosunami yazdik:silent:
Millet hakliymis...
Sen motoru felan birakamassin![]()
Allah erhan gibi bi musteri nasip etsin ozaman :queen:
Bir kisinin bir haftada yiyebilecegini bir ogunde yedikten sonra sorun olmaz sanirim![]()
Kesinlikle ve kesinlikle sana katılıyorum abicim.
Yani böyle bişeyin yapılma amacını da kınıyorum.
Dikkat ederseniz arkadaşımız, motoru bırakıyordun hani diyen arkadaşlarımızın mesajlarının çoğuna cevap bile vermemiş..
REKLAM KOKAN HAREKETLER BUNLAR..
bu tepsiyi komple tek başına yediğini hatırlatırım ve sonrasında ne oldugunude aşağıda göreceksin :mrgreen:
[/IMG]
Bizim bi arkadaş vardı.Motoru bıraktığını söyledi..Çok üzüldük tabi haliyle.Sonra öğrendikki gizliden biniyormuş bu yine...Eee tabi Allahın zoruna gitti..1 hafta sonra kamyona patlamış haberini aldık.. Hala komyonun dorsesinde adana-erzurum seferi yapıyor![]()
ayak yapıyor popüleritesini arttırmak için yapmış sanırım... :farao: :farao: :farao:
Konu Dışı Lütfen ! ! !