OGS gişeleri tamamen kaldırılıyor - Cihaz parası yanıyor

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Samet abi 2 hafta önce ciddi bir operasyon geçirdim. Kısmetse 4 ay sonra aranızdayım. Zaten balık sezonu da başlıyor. Tabii ki katılacağım. Ama bu aralar iptalim :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------



Bana da yılan hikayesi gibi geliyor. :bestmt:

hocam hayırdır? bir iki yerde daha okudum böyle bişi
ne ameliyatı oldun geçmiş olsun..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
alet için aldıkları parayıda bari hgs içine yükleseler yap boz gibi oyun oynuyorlar
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
haklısınız.. basılmamıs kitapların toplatılıp yazarlarının içeri alındığı bir ülkede, ileri görüşlü medya mensuplarının bile balyoz davasına tabii tutulup (bknz. ugur dündar canlı yayında istifa , levent kırca vs. ) sindirildiği bir ülkede. tabiki basın yine yanlıs anlayıp abarttı. yoksa herşey olması gerektiği gibi. olması gerektiği şekilde oluyor.. Yandaş medya her zamanki gibi abartıyor..
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Hgs ile ogs bilestirilecek dedi bugün ulaştırma bakanı. Yani sürücüler şerit değiştirip trafik sıkışıklığı oluşturmayacak. Standart bir uygulama olarak, hgs de ogs de aynı gişeden geçebilecek. Tabiki medya yine bir yerlerinden anlamış ;)

Yazdığınız da aklıma geldi. Aynen ulaştırma bakanımızın dediği gibi durum şu anda. İzmir Çeşme otoban girişin de, ogs ve hgs aynı gişeler de yer alıyor. Tahmin ettiğimiz gibi bu haber yalan hikayesi çıktı. :)

Tamam artık, ogs'li arkadaşlar sakinleşebilirler :p.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Hgs ile ogs bilestirilecek dedi bugün ulaştırma bakanı. Yani sürücüler şerit değiştirip trafik sıkışıklığı oluşturmayacak. Standart bir uygulama olarak, hgs de ogs de aynı gişeden geçebilecek. Tabiki medya yine bir yerlerinden anlamış ;)

İnşallah öyledir. Yoksa ogs nin kalması çok saçma olur. Gerçi son dönemlerde ne mantıklı oluyor ki?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hgs ile ogs bilestirilecek dedi bugün ulaştırma bakanı. Yani sürücüler şerit değiştirip trafik sıkışıklığı oluşturmayacak. Standart bir uygulama olarak, hgs de ogs de aynı gişeden geçebilecek. Tabiki medya yine bir yerlerinden anlamış ;)

Sevgili cousinecruis,

Ortadaki sorun medyanın ya da bizim yanlış anlamamız değil, asıl sorun sistemin bizi bir şekilde sıraya dizip düzmek istemesinde.:salut:

Yani sorun sistemin bizi OGS veya HGS den geçirmesinde değil her halükarda bize geçirmesidir.:pl:

Ben böyle anlıyorum konuyu, siz nasıl algılıyorsanız sizin tercihinizdir saygı duyarım.:bounce:

Sağlıcakla kalınız iyi hafta sonları dilerim.:wiinkk:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
arkadaşlar tam sırası bakan binali yıldırıma ve başbakanlıga mailler gönderin yeni düzenlemde motorsiklerin bedava geçisşini veya adil olarak arabanın yarı fiatına geçmesini talep edinlütfenn ihmal etmeyin çok önemli
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ne olursa olsun tüm paralı yollarda ve köprülerde en az bir nakit gişesi bulunmalı. tüketici haklarına göre kimse ihtiyacından fazla bir hizmeti veya ürünü almaya zorlanamaz. belki araç sürücüsü o köprüden veya yoldan bir kere geçecek. ne için geçmediği yolun parasını peşin ödemek zorunda ?

sana 3 ayrı kelime söylersem ve sen bunu düzgün bir sıraya sokarsan anlarsın sanırım...

türkiye
çünkü
burası

:bounce:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkadaş bu işi niye taksit taksit yaparsın anlamadım...şerit değiştirilince ortaya çıkan trafik yeni mi anlaşıldı anasını satayım...hgs ye geçiyoken hepsini standardize et öyle geç işte...
 
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
125
:queen:aslında pratik ve sorunsuz bir sistem oturtmaya çalışıyorlar ama beceremediler bir türlü.:pr:
madem ille de alınacak bu para burdan yetkililere bir önerim olacak. gişeler falan da kalkıyor zaten. en iyisi plakayı tanıyan bir sistem olsun, geçiş ücreti de yıllık vergiye yansıtılsın:queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
2 aracımda ogs birinde hgs var, ogs lerin kalkıp hgs ye geçilmesi aslında mantıklı.

Çünkü ogs cihazı pille çalışan elektronik bir alet. Belli bir süre sonra pil bitme sorunu yaşatıyor, pili değişmeye çalışıyosun kafası karışıyo etiket bilgileri siliniyor bakiyen yanıyor vs.

Sanırım hgs daha mantıklı daha sağlıklı bir sistem olacak.

MOtosiklete indirim işini de özelleştirme sonrası düşünelim.

Çünkü şu an devlet kurumu olan karayoluna karşı bir yaptırım maalesef yapılamıyor, git dava aç kime anlatacaksın ki?

Ama özelleşince medya ve sosyal medya baskısıyla dava mava bile gerekmeden motosikletlerin hakkı alınabilir.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Kullanan arkadaşlardan bir rica:
Yapışkanlı olan HGS kartının boyutlarını söyleyebilir misiniz?
Elimde, spor yaparken içine ipod gibi bir mp3 çalar vs. koymak için üretilmiş bir kol bandı var cırtlı filan.
İçine 5x5cm boyutlarında bir kartı alabilir ancak.
Eğer HGS bu boyutlarda küçük bir şeyse bu bandı kullanarak montumun üstünden koluma takacağım.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Sevgili cousinecruis,

Ortadaki sorun medyanın ya da bizim yanlış anlamamız değil, asıl sorun sistemin bizi bir şekilde sıraya dizip düzmek istemesinde.:salut:

Yani sorun sistemin bizi OGS veya HGS den geçirmesinde değil her halükarda bize geçirmesidir.:pl:

Ben böyle anlıyorum konuyu, siz nasıl algılıyorsanız sizin tercihinizdir saygı duyarım.:bounce:

Sağlıcakla kalınız iyi hafta sonları dilerim.:wiinkk:

Sayın İHTİYAR abim :)

Madalyonun diğer bir yüzünde mutabıkız. Biz burada onlar ne yaparsa yapsın hazırız :mrgreen:

İyi hafta sonları dilerim sizede :wiinkk:
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Ama özelleşince medya ve sosyal medya baskısıyla dava mava bile gerekmeden motosikletlerin hakkı alınabilir.

Ah be güzel kardeşim verir tam sayfa bi ilan(Binlerce dolarlık) gazete senin benim derdimi görmezden gelir.
Ayrıca özel şirket bu bi ayağıda medya bunun.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bakın ne diyor bugünkü haberde.

Köprü ve otoyollardaki trafiği azaltmak için şubat ayında KGS gişelerini HGS’ye (Hızlı Geçiş Sistemi) çeviren Ulaştırma Bakanlığı, şimdi de OGS gişelerini 6 ay içerisinde HGS’ye çevirerek tüm gişeleri kaldıracak. Tüketiciler ise tek hakim olacak HGS’ye geçişte OGS için ödedikleri depozitoyu alabilecek ancak cihaz bedellerini geri alamayacak.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Muhtemelen HGS ye geçişte OGS nin kaldırılacağını biliyorlardı.
Neden ben dahil binlerce kişiye OGS aldırdınız soyguncular.
Bunun adı yönetim filan değildir. Bal gibi Ali kıran baş kesenliktir.
Yazıklar olsun bide bunlara ve sosyal devlet olduk diyenlere inananlar var hala.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
2 aracımda ogs birinde hgs var, ogs lerin kalkıp hgs ye geçilmesi aslında mantıklı.

Çünkü ogs cihazı pille çalışan elektronik bir alet. Belli bir süre sonra pil bitme sorunu yaşatıyor, pili değişmeye çalışıyosun kafası karışıyo etiket bilgileri siliniyor bakiyen yanıyor vs.

Sanırım hgs daha mantıklı daha sağlıklı bir sistem olacak.

MOtosiklete indirim işini de özelleştirme sonrası düşünelim.
3 yıldır ogs kullanıyorum. Cihaz cebimde de olsa , sırt çandamın dibinde de olsa okuyor.Peki hgs öyle mi? arkadaşlarında belirttiği gibi aynanın bilmem kaç cm aşağısına, atıyorum 75 derecelik açıyla olmazsa okumaz vs vs... Şimdi soruyorum sizce hangisi daha teknolojik? Nizami yapıştırılmayınca okumayan hgs mi? yoksa hertürlü okuyan ogs mi?
Zaten devletimiz bi kerede halkı mağdur etmeden birşey yapmaz. Gişeyi kaldıracağına sistemi standart yapim demez. HalkaGeçirmeSistemi
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
şöyle bir soru sorayım. otobana girerken hgs okudu fakat çıkarken okumadı. ücretlendirme nasıl olacak??
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Yalan ya, sanmam. NEden yapsınlar ki böyle bir şeyi?
aa Türkiye di mi, mallık var. Evet olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:28 ----------

şöyle bir soru sorayım. otobana girerken hgs okudu fakat çıkarken okumadı. ücretlendirme nasıl olacak??

karayollarını arıyosun, giriş gözüktüğü tarih zaman belli çıkışını bildiriyosun. aynı işlem tersi için de geçerli. nereden girdiğin belli değildir, çıkışta yine bildiriyosun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst