- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
Samet abi 2 hafta önce ciddi bir operasyon geçirdim. Kısmetse 4 ay sonra aranızdayım. Zaten balık sezonu da başlıyor. Tabii ki katılacağım. Ama bu aralar iptalim :mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
Bana da yılan hikayesi gibi geliyor. :bestmt:
hocam hayırdır? bir iki yerde daha okudum böyle bişi
ne ameliyatı oldun geçmiş olsun..