Normal Kot ile 50-60 km/h düz yolda yol hatasından dolayı düşmenin bedeli

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Yeri gelmişken sorayım iş yerinde alt kısım değişme fırsatı olmayan arkadaşların alt koruma için önlemi nedir ?
Yandan fermuarlı bir kaç ürüne baktım. Ülkemizde herşey gibi buda kısıtlı
Revit Axis (Yazda çok terlettiği söyleniyor)
LBC Horizon (Yerli üretim gidip 1e1 üretim yerinde denedim. Dizlik ve kalça koruma değişmeli, su geçirmez iç astarı naylon bacak boyu uzun kişilere hitap ediyor)
Joe Rocket Phoenix 3.0 (Yabancı sitelerde öneriliyor henüz sipariş verecek bir konum bulamadım.)


Orhan abi ben şuan , fileli yazlık korumalı pantolon kullanıyorum tavsiye ederim . Normal kot pantolon üzerine giyiyorum , herhangi bir terleme falan vs. olmuyor . http://www.motoplus.com.tr/urun/11706603227/HG-AIRSTREAM-PANTS
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
249
hazır konusu açılmışken, alpinestar bayisi www.brnmotor.com.tr 'den malzeme alan oldu mu, tedarik süresi 9 gün demiş, bu heriflerin elinde malzeme yok mu, amerikadan mı geliyor?
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
Bende geçen motosikletle giderken yavaşlamam gerekti ve ön frene bastım, ön teker kilitleyince hemen bıraktım freni doğal olarak fakat bu seferde yavaşlayamadığım için virajı alamayacaktım. Önümde kaldırım vardı kaldırıma teğet geçmek için dönmeye çalıştım ama yemedi sağ kısımdan kaldırıma oturttum ve motor sola fırladı bende asfaltta süreklendim hızım 40-50 veya daha azdı, Allah'a şükür ki dizlerimin üstüne düştüm. Bacağımdaki dizlikler sayesinde bacaklarımda sıfır hasarla kazayı atlattım ancak mont pahalı geldiği ve alamadığım için için dirseklerim soyuldu biride hafif şişti. Velhasılkelam korumalı pantolon giymeseniz bile dizlik giyin ciddi anlamda faydası oluyor.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
kışın tamamda, yazın pek ciddiye almıyorum maalesef, kapri, tişört, nazi kaskı üçlüsü vazgeçilmezim oluyor, inşallah birgün canım yanmaz:farao:
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
kışın tamamda, yazın pek ciddiye almıyorum maalesef, kapri, tişört, nazi kaskı üçlüsü vazgeçilmezim oluyor, inşallah birgün canım yanmaz:farao:

Aman hocam fullface kasklarda bile on kirik cene tarafi kanlar icinde bircok resim var nette,o cene dagildimi toplat!a olmezsen cok zor , eldiven yoksa doku ve kas kaybi aylarca elini kullanamadan cis yapamazsin barkinin dedigi gibi iki el gittimi sicamazsin... Omirilik gittimi altindan alirlar adamin hergun.. Bunlar aklina gelsin full giyin
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Orhan abi ben şuan , fileli yazlık korumalı pantolon kullanıyorum tavsiye ederim . Normal kot pantolon üzerine giyiyorum , herhangi bir terleme falan vs. olmuyor . http://www.motoplus.com.tr/urun/11706603227/HG-AIRSTREAM-PANTS

Yağmurdan koruma olayı nasıl, ihtiyaç halinde su geçirmez çıkarılabilir bir iç astarı falan var mı acaba?
linkteki açıklamada "double material on seat and knees" dediği düşme anında sürtünmeden oluşacak ısıyı engelleyecek bir materyal midir acaba? Kevlar falan olsa yazardı sanırım. Yerli/yabancı Forumlarda araştırdım ama açıklayıcı bilgi bulamadım. Bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
çok anlamlı yerinde bir paylaşım olmuş.
bizim milletimiz böyle işte sen canın için tedbir alırsın millet sana salak gözüyle bakar.ama asıl salaklık motosikleti güvenlik ekipmanları olmadan kullanmaktır.
ben 45.000 tl lik hayabusaya sahip olup ls2 kask kullanan adam gördüm -bu sadece örneklerden 1 tanesi- ls2 kullanan arkadaşlar bana saldırmasın şimdi:sunny:demek istediğim eşşek yüküyle motosiklete para veriyorsan 1000-1500 tlcik de kaska para ver demi :pr:
bir de -yaa bu sıcakta bu mont, kask giyilirmi- diyen denyo tipler var.bu arkadaşların kıçı başı kazaraa asfalta gelirse o zaman görürüm ben montun içinde terlemek mi daha güzel yoksa 1 sene motosiklete binememek üstüne üstlük hastane hastane gezmek mi güzel
saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------

hazır konusu açılmışken, alpinestar bayisi www.brnmotor.com.tr 'den malzeme alan oldu mu, tedarik süresi 9 gün demiş, bu heriflerin elinde malzeme yok mu, amerikadan mı geliyor?

aynen kardeşim yurt dışından geliyor ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst