Normal Kot ile 50-60 km/h düz yolda yol hatasından dolayı düşmenin bedeli

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Her gün işe gidiyorum 35km komple giyiniyorum yazın bu alacağım ama candan kıymetli değil
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
56
bu adam 50-60 la kendını bu hale getırmışse...tebrık etmek lazım cok yavaş bı hız degıl ama fazladan ıkı takla atıp ayagını bılerek barıyere vurmus gibi sankı....kalca morluklarından bellı adam o kadar darbe yemıskı bele kadar deri altı kanamalar oluşmuş...hız onemlı degıl allah korumus dıyelım...tekeriniz düz bassın...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Güncel ..

Çok güzel bir konu açmışsınız teşekkür ederim . Herkesin bu tarz şeyleri görüp ona göre kendisine güzel bir ekipman alması lazım . Ben cbf'e biniyorum Bell M3R kask aldım . Arkadaşlarımdan bazıları sen salak mısın cbf'e biniyorsun ama sanki altında 600'lük motora biniyormuşsun gibi para harcıyorsun gibi cümleler kuruyorlar . Bende hiç sesimi çıkarmıyorum :)
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Kesinlikle övünmek için söylemiyorum ama çok genç ve az gelişmiş beynimle bodrumda motor kiralamıştım ve 40-50 km süratte ,yalnızca deniz şortuyla düşmüştüm, gene de bu hale gelmemiştim. vatandaş bence sürati baya düşük söylemiş :))) , bütün korumalarım mevcut ama pantolon kısmı bende de eksik, motoru 365 gün kullanıyorum ve işe giderken motor pantolonu giymek zor olur diye düşünüyorum, giyilmesi lazım katılıyorum ama teori kısmını bilsem de pratikte uygulamak pek mümkün değil sanırım.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
151
Adam ciddi hasar almış. Bu hızla bu hasarı almak beni ürküttü. Ne yalan söyliyim, ben de kot la motor kullanıyorum, kışın gerçi Motorrad BMW dan aldığım çadır bezi kıvamında şahane bir pantalonum var, iki tane de mevsimlik Dianese pantolon var, hatta bu yeni koruma siteminden mevcut, sabun altlığı gibi bir malzeme ama çok iddealı birşey. Kıydık paraya iki tane aldık. Ancak bunu izleyince, bir daha tırstım, masraf çıktı yine, gidip kot tarzında ofiste de giyebileceğim birşey alıcam.

Paylaşım için teşekkür.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Adam ciddi hasar almış. Bu hızla bu hasarı almak beni ürküttü. Ne yalan söyliyim, ben de kot la motor kullanıyorum, kışın gerçi Motorrad BMW dan aldığım çadır bezi kıvamında şahane bir pantalonum var, iki tane de mevsimlik Dianese pantolon var, hatta bu yeni koruma siteminden mevcut, sabun altlığı gibi bir malzeme ama çok iddealı birşey. Kıydık paraya iki tane aldık. Ancak bunu izleyince, bir daha tırstım, masraf çıktı yine, gidip kot tarzında ofiste de giyebileceğim birşey alıcam.

Paylaşım için teşekkür.


Ben bir hafta önce Hein Gericke yazlık pantolon aldım şiddetle tavsiye ederim çok güzel kullanışlı bir pantolon . Normal kot üzerinede giyip kullanabiliyorsunuz terletme vs yapmıyor . Diz korumasıda gayet güzel . Normal harici dizlik gibi sağlam ve büyük koruması var ... Buyrun buda linki ; http://www.motoplus.com.tr/urun/11706603227/HG-AIRSTREAM-PANTS
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
151
Ben bir hafta önce Hein Gericke yazlık pantolon aldım şiddetle tavsiye ederim çok güzel kullanışlı bir pantolon . Normal kot üzerinede giyip kullanabiliyorsunuz terletme vs yapmıyor . Diz korumasıda gayet güzel . Normal harici dizlik gibi sağlam ve büyük koruması var ... Buyrun buda linki ; http://www.motoplus.com.tr/urun/11706603227/HG-AIRSTREAM-PANTS

Kot üzerine giyebilirsiniz demişsiniz, bel kısmı rahat ediyor mu peki. Yane esneme payı oldukça yüksek olmalı ki kot üstüne rahatlıkla giyilebilsin. Eyer öyleyse süper bir ürünn benim için. kışın toplantı odalarında soyun giyin yapıyordum, en azından bu benim hayatımı kurtarır :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Konu süper eline sağlık.

Özellikle havaların ısındığı şu dönemde, ya bu sıcakta çekilmiyor abiciler özellikle okumalı. Boşuna tam koruma diye bir taraflarımızı yırtmıyoruz.


""KAZASIZ SÜRÜŞLER
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
163
Kesinlikle övünmek için söylemiyorum ama çok genç ve az gelişmiş beynimle bodrumda motor kiralamıştım ve 40-50 km süratte ,yalnızca deniz şortuyla düşmüştüm, gene de bu hale gelmemiştim. vatandaş bence sürati baya düşük söylemiş :))) , bütün korumalarım mevcut ama pantolon kısmı bende de eksik, motoru 365 gün kullanıyorum ve işe giderken motor pantolonu giymek zor olur diye düşünüyorum, giyilmesi lazım katılıyorum ama teori kısmını bilsem de pratikte uygulamak pek mümkün değil sanırım.

Dikkatli okursanız, supersport bir motosikletle virajda düşüyor, dolayısıyla dizde ve sonrasında sürtünmeden dolayı poposunda hasar oluşmuş. Hızı 50-60 değil, 70-80 olsa ne fark edecek? 50-60 la viraj alırken normal kot kurtarır mı diyeceksiniz? Düz yolda ya da düşüş şeklinize, yola ve birçok faktöre bağlı olarak hasar farklı olur. Zaten kot konusunu araştırırsanız epey video var bu konuda, ya da kendimizi kandırmaya devam edebiliriz.

http://www.youtube.com/watch?v=NyUAznsQEV4
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Kot üzerine giyebilirsiniz demişsiniz, bel kısmı rahat ediyor mu peki. Yane esneme payı oldukça yüksek olmalı ki kot üstüne rahatlıkla giyilebilsin. Eyer öyleyse süper bir ürünn benim için. kışın toplantı odalarında soyun giyin yapıyordum, en azından bu benim hayatımı kurtarır :)

Ben bu pantolonu almak için İzmitten Kadıköy'e geldim Hasanpaşa Motoplus'a . Üzerimde normal Lcw'den aldığım bir kot vardı . Korumalı pantolonuda alınca direk üzerine giyerek deneyerek aldım . Herhangi bir belden sıkma , terletme , daralma gelmedi . O şekilde İzmit'e geri döndüm hiç terlemedim bile öğlen sıcağında gidip gelmeme rağmen :) O yüzden gidip denemenizi tavsiye ederim :)


Normal Tech90 kot alacaktım biraz daha ucuza ama Tech90'ın korumaları bana yetersiz geldi . Çok ince yapmışlar karton gibi . O yüzden Hein Gericke aldım . Hein Gericke'nin diz koruması gerçekten büyük ve dize tam oturuyor . Artı sert malzemeden yapmışlar . Doğal olarak dize gelen darbeyi en aza indirir . Canlı gidip denemenizi tavsiye ederim :) Tek sıkıntısı 1 adet cebi var başka bir dezavantajı yok :)
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
151
Ben bu pantolonu almak için İzmitten Kadıköy'e geldim Hasanpaşa Motoplus'a . Üzerimde normal Lcw'den aldığım bir kot vardı . Korumalı pantolonuda alınca direk üzerine giyerek deneyerek aldım . Herhangi bir belden sıkma , terletme , daralma gelmedi . O şekilde İzmit'e geri döndüm hiç terlemedim bile öğlen sıcağında gidip gelmeme rağmen :) O yüzden gidip denemenizi tavsiye ederim :)


Normal Tech90 kot alacaktım biraz daha ucuza ama Tech90'ın korumaları bana yetersiz geldi . Çok ince yapmışlar karton gibi . O yüzden Hein Gericke aldım . Hein Gericke'nin diz koruması gerçekten büyük ve dize tam oturuyor . Artı sert malzemeden yapmışlar . Doğal olarak dize gelen darbeyi en aza indirir . Canlı gidip denemenizi tavsiye ederim :) Tek sıkıntısı 1 adet cebi var başka bir dezavantajı yok :)

Son birşey daha sorim, bacağın kalça ile birleştii yan tarafları da koruyan bir koruma yapısı var mı? Yane diz haricinde leğen kemiği paraleli diyim, kalça cepleriyle ön cepler arasında kalan yan kısım. Bulamadım tam adını :)
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
162
Son birşey daha sorim, bacağın kalça ile birleştii yan tarafları da koruyan bir koruma yapısı var mı? Yane diz haricinde leğen kemiği paraleli diyim, kalça cepleriyle ön cepler arasında kalan yan kısım. Bulamadım tam adını :)

Hocam çatı diyelim biz oraya :) ama öyle bi koruma yok galiba...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Son birşey daha sorim, bacağın kalça ile birleştii yan tarafları da koruyan bir koruma yapısı var mı? Yane diz haricinde leğen kemiği paraleli diyim, kalça cepleriyle ön cepler arasında kalan yan kısım. Bulamadım tam adını :)


Var hocam var :) Ama legen kemiği korumalari ayrı satilior Onun fiyatida 30 tl :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
O değilde adamın kolunu çuvalın ağzını diker gibi dikmişler.
Çok anlamam ama berbat bir dikiş değilmi bu?

evet acemi işi bir dikiş sanki kendi dikmiş ... :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Ben sürekli LBC pantolon giyiyorum ancak dayanıklı bir malzemeden mi yapılmış bilmiyorum, bilen var mı?

http://www.feyizoglu.com/Fermuarli-Motosiklet-Pantolonu_44404.html#0

ben kullanıyorum çok kullanışlı ve dayanıklı duruyor.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
21
O hızda nasıl başarmış falan diyenler olmuş. Virajı alırken düşmüş ve cam girmiş malesef :santa:
Öyle sürüklenip falan olan bir yaralanma değil yani malesef..
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Dünde canım sıkkındı biraz balçova sahilde gazlayayım dedim.
İki tane tiple karşılaştım birinde cbr 125 vardı korumalı giyinmiş vs. çok güzel yanında beyaz r1 yada r6 lı vatandaş levis kapri düşük bel donunu gösterir vaziyette üstünde tişört allahtan kafasında kask vardı gerçi olmasa anında çevirirler her ışıkta polis vardı.Yani anlamadığım motora 30 bin tl verecek kadar zenginsin ama üç kuruşluk mont alınmıyor yada giyilmiyor...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
80
Biz motosikletleri arazide kullanıyoruz. Düştüğümüzde toprağa düşüyoruz asfalt gibi bir etkisi olmuyo tabikide ama korumalarımı buna rağmen herzaman tam olarak giymeden motosiklet üstüne binmiyoruz. Buna rağmen yara bereler oluyor. Trafikte asfaltta motosiklet sürenlerin çok çok daha fazla ekipmanlarına dikkat etmesi gerekir. Motosiklet sürmek çok ayrı bir zevk fakat ne olursa olsun canınızdan değerli olmamalı.

Bunlar bizim kullandığımız ekipmanlar. Tabi hepsi burada değil. Boyunluk, Kask, Gözlük, pantolon ve jersey de var.

pe6z.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst