Yazın kıyafet olayı zorluyor bazılarımızı, çok fazla yarı çıplak motor sürücüsü görüyorum trafikte, lütfen üç beş masraf edip yazlık ekipman alın, fileli mont ve pantolon ile motosiklet üstünde sıcaklık probleminiz olmıyacaktır. En pahallı markayı almak şart değil, sizi asfalttan (sizin hatanızdan dolayı değil, diğerlerinin hatasından dolayı başınıza gelebilecek durumlarda) korusun. Herkese kazasız belasız sürüşler.