Nice Senelere ey denizin_kızı (:

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
teşekkür ederim arkadaşım:)
soryu anlamamış olmakla beraber sazanlık edip anlamadığımı yazmayacağm:p

Sayfadaki etiketler kısmındaki yerde "dansozsuzpasta" yazıyor çok ilgincime gitti:queen::silent:son yazılanın hemen altında olması gerek dikkat edersen görürsün
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Sayfadaki etiketler kısmındaki yerde "dansozsuzpasta" yazıyor çok ilgincime gitti:queen::silent:son yazılanın hemen altında olması gerek dikkat edersen görürsün

o konuyu açan kişinin koyduğu etiket, 1 eya birden fazla olabilir, o elime sitede arandığı zaman bu topic çıkar..
e topici açan arkadaş biraz garip olduu için, etikette garip olmuş :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hepi börtdey tuu yuuuu :)
yeni yaşının istediğin tüm dileklerini sana getirmesi dileğiyle..
nası girersen öle gider derler ama mali nin açtığı topicle başlayan bi doomgünüün getireceği yıl ı yaşamasan daha hayırlı olur sanırsam :p
Tequnun açtığı bir hepibörtdey topicine nail olmak bir şereftir kanısındayım:p
direk kaynanan olcem m'ali ele hayaller kurma:)



teşekkür ederim arkadaşım saol:)



İnşallah tek istediğim şey bir motosiklet.
m'ali benim damadım m'alime laf yok:)
Kaynanam olacaksan elini biraz çabuk tut :p Şimdi olsa 18 yıl beklicem:p
bende onun kuma sıyım, banada laf yok ::winkwink
:mrgreen:
o konuyu açan kişinin koyduğu etiket, 1 eya birden fazla olabilir, o elime sitede arandığı zaman bu topic çıkar..
e topici açan arkadaş biraz garip olduu için, etikette garip olmuş :)

Süper açıkladın moruk :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Tmm ona da kabulum :p Manevi de olur:p Elti desen yine olurum yani :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sevgili denizin_kizi sevdiklerinle, sevdiğin şeyleri yaparken, sağlıkla ve mutlulukla nice nice seneler geçirmeni dilerim. hepi birt dey tu yuuuu
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
21
ALLAH sewdiklerinle beraber sağlıklı mutlu huzurlu bol paralı eğlenceli gırgırlı şamatalı kazadan beladan uzak upuzun ömürler wersin inşallah..
Yeni yaşın umarım tüm güzelliklere kapısını açar.
Nice mutlu senelere :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onee laaaaa dogumgunn kutlu olsn boyacı rana pardon renk analızcısı :d sen falcı gıbı bısısın sanırım:D:D renkın ne sen onu soleD::D damat malı pasaya da sevgılerımı ıletıorm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rana apla doğum günün kurtlu böcekli olsun..:p
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni yaşında tüm istediklerini yapman dileği ile nice mutlu yıllara
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
nanı haberim yoktu d.gününden yoksa beni bilirsin...dur sana hediye alim suzuki bayisinden :D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
tatlım doğumgünün kutlu olsun... :rendeer::rendeer:::xs22::::xs22::::xs22::
Birgün toplanır pasta üfleriz sana::wish::::sorcerer, bahaneyle bizimle ağzımız tatlanır.. erzurum dan sevgiler... (temmuz sonu gelecem istanbul a)... ::149:::cherry:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
çok neşeli bi topic olmuş

Dogum günün kutlu lsun denizin kızıı:)
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
Tmm ona da kabulum :p Manevi de olur:p Elti desen yine olurum yani :p

eltimi:S:cyclopsan:cyclopsan
taam ulem:)

sevgili denizin_kizi sevdiklerinle, sevdiğin şeyleri yaparken, sağlıkla ve mutlulukla nice nice seneler geçirmeni dilerim. hepi birt dey tu yuuuu

hehe :) çok b çok teşekkürler:)

ALLAH sewdiklerinle beraber sağlıklı mutlu huzurlu bol paralı eğlenceli gırgırlı şamatalı kazadan beladan uzak upuzun ömürler wersin inşallah..
Yeni yaşın umarım tüm güzelliklere kapısını açar.
Nice mutlu senelere :)

çooook teşekkürler tüm güzel dileklerin için:)

onee laaaaa dogumgunn kutlu olsn boyacı rana pardon renk analızcısı :d sen falcı gıbı bısısın sanırım:D:D renkın ne sen onu soleD::D damat malı pasaya da sevgılerımı ıletıorm

renk böcüüü spedy'm :))
damadıma ileteceğim sevgilerini:p:)

rana apla doğum günün kurtlu böcekli olsun..:p

olsun ablası börtü böcek ne olursa:)) saolasın

yeni yaşında tüm istediklerini yapman dileği ile nice mutlu yıllara

çok teşekkürler. rüzgarla buluşacağım inşallah:):):):)

Mutlu seneler. :) :mrgreen: :p :queen: :bounce: :wiinkk: :cherry:

teşekkür ederim. :) :silent::rendeer::queen::bounce:

nanı haberim yoktu d.gününden yoksa beni bilirsin...dur sana hediye alim suzuki bayisinden :D

sen ne diyin:S seneye doom günüm için bi sene önceden haber veriyom bak ona göre bi sene sora bu gün benim doom günüm nanı:))

:)
nice senelere doğum günün kutlu olsun:rendeer:

teşekkür ederim saolun:):):)

Doğum günün kutlu olsun canım.... :)

çok teşekkürler Tubiş:) saolasın nanım

Bende sana iletiyorum annem :p


Koruma al koruma.İhtiyacı var paso düşüp duruyor :p

m'aliii azını hayra aç nanıcan. bi kerecik düştüm daha. gerçi sadece bi kerecik kullandım ama olsun:p

tatlım doğumgünün kutlu olsun... :rendeer::rendeer:::xs22::::xs22::::xs22::
Birgün toplanır pasta üfleriz sana::wish::::sorcerer, bahaneyle bizimle ağzımız tatlanır.. erzurum dan sevgiler... (temmuz sonu gelecem istanbul a)... ::149:::cherry:

aman delipoyrazın neediyosun oralarda. bir an önce gel. çocuklar da olmasa göreüşemeyeceğiz yahu. inşallah en kısa zamanda buluşmak dileğiyle:)

çok neşeli bi topic olmuş

Dogum günün kutlu lsun denizin kızıı:)

neşeli insanın neşeli doom günü topici olurmuş:)) saolasın kardeşim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
hehehe doğum günü kartı süper olmuş Tequ.

Doğum günün kutlu olsun denizin_kizi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst