- Katılım
- 13 Eyl 2007
- Mesajlar
- 463
teşekkür ederim arkadaşım
soryu anlamamış olmakla beraber sazanlık edip anlamadığımı yazmayacağm![]()
Sayfadaki etiketler kısmındaki yerde "dansozsuzpasta" yazıyor çok ilgincime gitti:queen::silent:son yazılanın hemen altında olması gerek dikkat edersen görürsün