Nice Senelere ey denizin_kızı (:

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Nice Senelere ey denizin_kizi :)

Koca 1 yılı daha geride bırakıp hepimiz gibi ölüme 1 adım daha yaklaştın Ranacım :p Şaka bir yana sevdiklerinle,dileklerinle ve motosikletinle nice nice senelere .. İyiki doğdun:rendeer:

Bu da sana özel yaptırdığım doğum günü kartın :p


 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mesajlarını keyifle okuduğum arkadaşım, doğum günün kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
mutlu yıllar allah uzun ömür nasip eylesin

(kim olduğunu bilmiyorum ama kesin iii biridir)
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
Koca 1 yılı daha geride bırakıp hepimiz gibi ölüme 1 adım daha yaklaştın Ranacım :p Şaka bir yana sevdiklerinle,dileklerinle ve motosikletinle nice nice senelere .. İyiki doğdun:rendeer:

Bu da sana özel yaptırdığım doğum günü kartın :p



canımsınnnnn pis:) ölümü de araya sıkıştırmış:)))
saol damatcım çok teşekkür ederim. seni tanıdığıma çok memnunun(bi daha düşünim) evet evet memnunum:)
teşekkürler. birlikte nice senelere diyim de gör sen gününü:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
canımsınnnnn pis:) ölümü de araya sıkıştırmış:)))
saol damatcım çok teşekkür ederim. seni tanıdığıma çok memnunun(bi daha düşünim) evet evet memnunum:)
teşekkürler. birlikte nice senelere diyim de gör sen gününü:)

Baldızım mı olacan sen şimdi :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hepi börtdey tuu yuuuu :)
yeni yaşının istediğin tüm dileklerini sana getirmesi dileğiyle..
nası girersen öle gider derler ama mali nin açtığı topicle başlayan bi doomgünüün getireceği yıl ı yaşamasan daha hayırlı olur sanırsam :p
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
Baldızım mı olacan sen şimdi :p

direk kaynanan olcem m'ali ele hayaller kurma:)

Nice yıllara doğum günü çocuğu .

teşekkür ederim arkadaşım saol:)

hepi börtdey tuu yuuuu :)
yeni yaşının istediğin tüm dileklerini sana getirmesi dileğiyle..
nası girersen öle gider derler ama mali nin açtığı topicle başlayan bi doomgünüün getireceği yıl ı yaşamasan daha hayırlı olur sanırsam :p

İnşallah tek istediğim şey bir motosiklet.
m'ali benim damadım m'alime laf yok:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah uzun saglıklı sıhhatli ve hayırlı omur nasip etsin ranacıgım.
Allah gonlune gore versin insallah.
İyiki dogdun.. :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Dogum günün kutlu olsun nice senelere:rendeer:

Bu arada bende mi bi tek etiketlerde "dansozsuzpasta" yazıyor yoksa genel mi:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst