- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
- Konu Yazar
- #1
Mesajlarını keyifle okuduğum arkadaşım, doğum günün kutlu olsun :rendeer:
Mutlu yillar , sevdiklerin ile birlikte ..
canımsınnnnn pisölümü de araya sıkıştırmış
))
saol damatcım çok teşekkür ederim. seni tanıdığıma çok memnunun(bi daha düşünim) evet evet memnunum
teşekkürler. birlikte nice senelere diyim de gör sen gününü![]()
mutlu yıllar allah uzun ömür nasip eylesin
(kim olduğunu bilmiyorum ama kesin iii biridir)
Baldızım mı olacan sen şimdi![]()
Nice yıllara doğum günü çocuğu .
hepi börtdey tuu yuuuu
yeni yaşının istediğin tüm dileklerini sana getirmesi dileğiyle..
nası girersen öle gider derler ama mali nin açtığı topicle başlayan bi doomgünüün getireceği yıl ı yaşamasan daha hayırlı olur sanırsam![]()
Allah uzun saglıklı sıhhatli ve hayırlı omur nasip etsin ranacıgım.
Allah gonlune gore versin insallah.
İyiki dogdun.. :rendeer:
Nice yıllara o zaman
İyi ki doğdun![]()
İnşallah tek istediğim şey bir motosiklet.
m'ali benim damadım m'alime laf yok![]()
dogum günün kutlu olsun sevdiklerinle nice mutlu senelere inşallah:rendeer:
bende onun kuma sıyım, banada laf yok ::winkwink[/QUOTE
öyle olsun bakalım)
Dogum günün kutlu olsun nice senelere:rendeer:
Bu arada bende mi bi tek etiketlerde "dansozsuzpasta" yazıyor yoksa genel mi:silent: