Nexus görücüde

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
81
Çok kaliteli bir motor,siyahı da çok güzel duruyor :)
Kazasız belasız nice uzun yollara :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nazifecik 6000 kmsine ulaştı, pazar günü kahvaltıda deposunu fulleyerek kutladık :mrgreen:

Aga ben Tekirdağ'lıyım.
Bizim buralarda bi 15 yaşında Nazife vardı.Cahilliğinin kurbanı,türkülere konu olmuş,Sonu harap..
Bu akıllı çıkar umarım:)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
ben bir şey sormak istiyorum askerden gelınce belkı bunlardan almayı dusunuyorum az kaldı askerlıgede bankada param var bırazda kredı cekecem ama kafamda soru var bunlar kayışlımı yoksa zıncırlımı arkada kayıs yerı varda bunlar kaç cc okadar hızda kayışları nasıl kopmuyor arkadaslar yardım...


dostum V tipi kayış kullanıyor. 500 cclik bir motoru kaldırıp ivmelendirecek kalitede bir kayış diye biliyorum. en azından 6000 kmdir ben hiç bir sorun yaşamadım, 10.000de değişecek. daha geç ısınan ve uzun ömürlü olduğu iddia edilen polini ve malossi markalı kevlar kayışlar da mevcut, ama gene onların da çok performans ve ömür farkı olmadığından bahsediyorlar.

bana kalırsa kayışlı olması her türlü daha kolay kullanım ve bakım demek. bunun haricinde şu ana dek zincir aktarmalı tek scooter gileranın yeni çıkarmış olduğu gp 800.

Aga ben Tekirdağ'lıyım.
Bizim buralarda bi 15 yaşında Nazife vardı.Cahilliğinin kurbanı,türkülere konu olmuş,Sonu harap..
Bu akıllı çıkar umarım:)


ben de edirneliyim hemşo :) oralaada nazfeler hatçeler fena gidiye ama bizimki uslu sakin maşallah. kudurtmassan uslu uslu gidiye, kudurtursan çita gibi kaçiye :mrgreen:

Çok kaliteli bir motor,siyahı da çok güzel duruyor :)
Kazasız belasız nice uzun yollara :rendeer:

sağolasın hocam, siyahı özellikle bekledim :cat: bundan sonra başka motorum olursa onları da siyah düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
nazife kendini iyi toparlamiş bakiyorumda ilk günki gibi maşşallah yuvaciktan eser kalmamiş inşallah bu sekli hiç bozulmaz kazasiz nice 6 bin km lere:)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Sj's Seni yenicamlıca civarında gördüm arkandan seslendim ama duymadın :)Masallah masallah tü tü tü
Gezide hasar alan kısımlarıda yaptırmıssın sanırım tekrar geçmis olsun
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
nazife kendini iyi toparlamiş bakiyorumda ilk günki gibi maşşallah yuvaciktan eser kalmamiş inşallah bu sekli hiç bozulmaz kazasiz nice 6 bin km lere:)

evet bakımlarından sonra sıfır gibi oldu(çok canım da yandı onları öderken gerçi), hatta fabrika çıkışından kalan 3 mmlik ufak bir gidon açısı sorunu vardı onu da düzelttik, ip gibi oldu nazife :) bir maaşımı komple elden geçirmeye adamıştım bu kez ben perte çıktım ama allah için hepsine değiyor bu makinelerde.

Sj's Seni yenicamlıca civarında gördüm arkandan seslendim ama duymadın :)Masallah masallah tü tü tü
Gezide hasar alan kısımlarıda yaptırmıssın sanırım tekrar geçmis olsun

abi kornayı bassaydın ya gün içi devamlı geziyorum zaten gördünüz mü dürtün tek gezerken canım sıkılıyo yollarda :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
evet bakımlarından sonra sıfır gibi oldu(çok canım da yandı onları öderken gerçi), hatta fabrika çıkışından kalan 3 mmlik ufak bir gidon açısı sorunu vardı onu da düzelttik, ip gibi oldu nazife :) bir maaşımı komple elden geçirmeye adamıştım bu kez ben perte çıktım ama allah için hepsine değiyor bu makinelerde.



abi kornayı bassaydın ya gün içi devamlı geziyorum zaten gördünüz mü dürtün tek gezerken canım sıkılıyo yollarda :mrgreen:

nazife sana olan borcunu uzun vadede fazlasiyla ödeyecektir:cat::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst