Nazifecik 6000 kmsine ulaştı, pazar günü kahvaltıda deposunu fulleyerek kutladık :mrgreen:
ben bir şey sormak istiyorum askerden gelınce belkı bunlardan almayı dusunuyorum az kaldı askerlıgede bankada param var bırazda kredı cekecem ama kafamda soru var bunlar kayışlımı yoksa zıncırlımı arkada kayıs yerı varda bunlar kaç cc okadar hızda kayışları nasıl kopmuyor arkadaslar yardım...
Aga ben Tekirdağ'lıyım.
Bizim buralarda bi 15 yaşında Nazife vardı.Cahilliğinin kurbanı,türkülere konu olmuş,Sonu harap..
Bu akıllı çıkar umarım![]()
Çok kaliteli bir motor,siyahı da çok güzel duruyor
Kazasız belasız nice uzun yollara :rendeer:
nazife kendini iyi toparlamiş bakiyorumda ilk günki gibi maşşallah yuvaciktan eser kalmamiş inşallah bu sekli hiç bozulmaz kazasiz nice 6 bin km lere![]()
Sj's Seni yenicamlıca civarında gördüm arkandan seslendim ama duymadınMasallah masallah tü tü tü
Gezide hasar alan kısımlarıda yaptırmıssın sanırım tekrar geçmis olsun
evet bakımlarından sonra sıfır gibi oldu(çok canım da yandı onları öderken gerçi), hatta fabrika çıkışından kalan 3 mmlik ufak bir gidon açısı sorunu vardı onu da düzelttik, ip gibi oldu nazifebir maaşımı komple elden geçirmeye adamıştım bu kez ben perte çıktım ama allah için hepsine değiyor bu makinelerde.
abi kornayı bassaydın ya gün içi devamlı geziyorum zaten gördünüz mü dürtün tek gezerken canım sıkılıyo yollarda :mrgreen: