Nexus görücüde

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Pazar günü, beni asla hayal kırıklığına uğratmamış olan kızımızın birkaç fotoğrafını çektim, sizlerle paylaşmak istedim :) Nazifecik 6000 kmsine ulaştı, pazar günü kahvaltıda deposunu fulleyerek kutladık :mrgreen:

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
gayet şık bir motor güle güle kullan. tekerin düz bassın..
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız belasız sürüşler,hoca çok yakmıyomu bu ya ?
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
sağolun =) 4,5 - 5 lt arası yakıyor. benzin artık korkunç bir hale geldi 3,5 ytl ne koysak çok yakıyor sayıyorum ama bu motorun benzin sarfiyatı cc'sine göre müthiş bence. özellikle 600lük bir fazer bile 6lt yakıyorken ben baya ucuza gezdiğime inanıyorum =)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ya bu motor süper görünüyor.. Beyazı var mı bunun ? Arada karşılaşıyorum güvercin gibi bişey. Alsam heralde karar veremem rengine. Kırmızıda güzel çünkü. :mrgreen: E şimdi siyahını da gördüm. :p İşim zor. :mrgreen:

Bu arada nazardan saklasın Allah... Kazasız belasız bin..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Ya bu motor süper görünüyor.. Beyazı var mı bunun ? Arada karşılaşıyorum güvercin gibi bişey. Alsam heralde karar veremem rengine. Kırmızıda güzel çünkü. :mrgreen: E şimdi siyahını da gördüm. :p İşim zor. :mrgreen:

Bu arada nazardan saklasın Allah... Kazasız belasız bin..


Teşekkür ederim =) Beyazı yok ama boyatan arkadaşlar biliyorum. Bana kalırsa o kadar da süper durmuyor beyaz. burada satan bir arkadaşın koyduğu resimler var.
http://arakibulaki.milliyet.com.tr/Default.aspx?aType=IlanDetayi&AdvertID=104408

ben de ilk önce kırmızısını alacaktım ama o kadar da çok dikkat çeksin istemedim. siyah haliyle bile yeterince "bu ne lan? ne geçti bu neydi" bakışları alıyor nexus :mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
içimde ukte olan bir motorsiklet nexus 500 alıp almama konusunda defalarca gidip geldim.gt 250 r aldım son olarak ama yinede arada bir nexus mu alsaydım diyip duruyorum.alıncada yaa keşke gt 250 r mı alsaydım derdim.hiç kullanma fırsatını bulamadım.çok seri ve çok güçlü olduğunu duydum ama denemek nasip olmadı.r6 felan denedik ama bir nexus 500 sahibi tanıdığımız olmadı.eskiden deer 152 sahibi iken nexus'u benimkinin abisi diye görüyordum :p eğer zaman gelip r6 yada r1 sahibi olduktan sonra tekrar bir sermaye yapabilirsem şehir içi yada yakın şehirler arası için bir nexus 500 alacağım.yuvacık gezisinde ufak bir kaza geçirmiştin sanırım aman dikkat et.tekerin düz bassın :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
O zaman boya olmalı, çünkü nexux eminim. Uzun sözün kısası motorun çok güzel. Ama scooter sevenlere tabii.. :) Ben bunu bi satayim bir daha scootera binmeyeceğim. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İtalyan motosikletleri mükemmeldir.Scooter zaten İtalyan işidir.Teknolojisine diyecek söz yoktur.Ve yakıt durumları süper dir.Benim motorum şu benzin fiyatlarında bile 15 kuruş yakıyor.İtalyanlara tekrar teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
içimde ukte olan bir motorsiklet nexus 500 alıp almama konusunda defalarca gidip geldim.gt 250 r aldım son olarak ama yinede arada bir nexus mu alsaydım diyip duruyorum.alıncada yaa keşke gt 250 r mı alsaydım derdim.hiç kullanma fırsatını bulamadım.çok seri ve çok güçlü olduğunu duydum ama denemek nasip olmadı.r6 felan denedik ama bir nexus 500 sahibi tanıdığımız olmadı.eskiden deer 152 sahibi iken nexus'u benimkinin abisi diye görüyordum :p eğer zaman gelip r6 yada r1 sahibi olduktan sonra tekrar bir sermaye yapabilirsem şehir içi yada yakın şehirler arası için bir nexus 500 alacağım.yuvacık gezisinde ufak bir kaza geçirmiştin sanırım aman dikkat et.tekerin düz bassın :cat:

evet yuvacıkta ufak bir badire atlattık, sağolasın =) ben de çok memnunum açıkçası racing tadı da alıyorum, uzun yol touring tadı da. yuvacıka giderken arkadaşlarımızdan biri gelmişti ben xenonu kontrol ederken. "bende de vardı 39000 kmde sattım tık yoktu motorda problem namına, şimdi elimdeki motoru satıp gene bundan alıcam" dedi. ben o esnada 2500 kmdeydim, güvenim arttı motora resmen.

scooter sınıfına sokası gelmiyor insanın sesinden aerodinamiğine kadar farklı bir deneyim gerçekten. hani şehiriçinde yorulmadan trafikli alanda racing kapasiteli bir şey kullanabileyim diyen için gibi :)

İtalyan motosikletleri mükemmeldir.Scooter zaten İtalyan işidir.Teknolojisine diyecek söz yoktur.Ve yakıt durumları süper dir.Benim motorum şu benzin fiyatlarında bile 15 kuruş yakıyor.İtalyanlara tekrar teşekkürler.:rendeer:

katılıyorum. işçiliğinden kullanılan malzeme ve teknolojisine kadar italyanlar bu işin kesinlikle lideri.

O zaman boya olmalı, çünkü nexux eminim. Uzun sözün kısası motorun çok güzel. Ama scooter sevenlere tabii.. :) Ben bunu bi satayim bir daha scootera binmeyeceğim. :mrgreen:

şansın olursa denemeni tavsiye ederim. ben 250liğe kadar çok farklı scooterlar kullandım evvelce. öyle bildiğin gibi değil nexusun sürüşü de sesi de gidişi de bambaşka. 180 yapabilen at gibi diyim kısaca :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Bende vakti zamanında çok niyetlenmiştim...
Ama ne biliyim daha önce skutır kullandıgımdanmıdır.. yada öyle sanıyodum.:p
Vites olsun istedim ne biliyim vites düşür,yükselt arada düşür,gazla,zorla falan...
Ama benimde illaki ilerde almak istediğim bi makine kendisi Allah kaza bela vermesin.. Yuvacıkda çok üzülmüştüm duruma hatta ön maşadan tutup kaldıranlardan biriydim inşallah bi daha yaşamazsın..:)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Bende vakti zamanında çok niyetlenmiştim...
Ama ne biliyim daha önce skutır kullandıgımdanmıdır.. yada öyle sanıyodum.:p
Vites olsun istedim ne biliyim vites düşür,yükselt arada düşür,gazla,zorla falan...
Ama benimde illaki ilerde almak istediğim bi makine kendisi Allah kaza bela vermesin.. Yuvacıkda çok üzülmüştüm duruma hatta ön maşadan tutup kaldıranlardan biriydim inşallah bi daha yaşamazsın..:)

çok sağolasın, vallahi sizin ordaki desteğiniz olmasa anlık şoku o kadar hızlı atlatıp keyfimize devam edemezdik, teşekkür ederiz tekrar :)

yalnız tek falsosu var bu nexusların, kazayla bir yere sürtersen ve hadi o sürten küçük plastik parçayı değiştireyim dersen fahiş bedeller ödüyorsun :farao::pr:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Sj's,Valla çok az hem scooter hemde hemen hemen cbf250 ile aynı yakıyor :p..Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
kazasız belasız sürüşler...nice 6000 km leree... :)

çok teşekkür ederim, inşallah :)

Sj's,Valla çok az hem scooter hemde hemen hemen cbf250 ile aynı yakıyor :p

abi depo şu an 45-50 civarına doluyor ve beni kemerburgazdan bakırköy beşiktaşa getirip götürüyor 4 gün boyunca. bu tasarrufu ne bir dizel arabayla yaparım ne de 600lük karbüratörlü bir vitesliyle. harika gerçekten
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sj's,Sorması ayıp kaç basıyor :p
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Motoruna kız gıbı bakmıssın Helal olsun
on tarafa cok hosuma gıttı
Nice 6000 kmlere :rendeer:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Sj's,Sorması ayıp kaç basıyor :p

190-200 gören var diyorlar, km ibresi 180, hemen altındaki mil ibresi de 120 gösteriyor(aşağı yukarı 195). benimkindeki yol bilgisayarı 180 kaydetmiş en son. onun üstüne çıkabildim mi görmedim, bakmadım, bakamadım o hız esnasında :mrgreen:

Motoruna kız gıbı bakmıssın Helal olsun
on tarafa cok hosuma gıttı
Nice 6000 kmlere :rendeer:

teşekkür ederim. daha çok yol gidicez kendisiyle inşallah. nazar boncuğu falan takmıştım 3 tane yuvacık kazasından önce hepsi düşmüştü. takmıyorum artık tırsıyorum :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
ben bir şey sormak istiyorum askerden gelınce belkı bunlardan almayı dusunuyorum az kaldı askerlıgede bankada param var bırazda kredı cekecem ama kafamda soru var bunlar kayışlımı yoksa zıncırlımı arkada kayıs yerı varda bunlar kaç cc okadar hızda kayışları nasıl kopmuyor arkadaslar yardım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst