nerededir bu redline motor?

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar motorum 4000km ye geliyo 4000 bakımı yaptırmam lazım.avcılar mondial servisi 160tl fiyat verdi.(yağ ,filtre ve kayış değişimi için)
125zn konusunu baştan sona okudum bu konuda hep redline diye bi servisden bahsetmişler herkes olumlu yorumlarda bulunmuş.ama ben bu servisin nerede olduğunu bi türlü çözemedim bu kadar kişide konuya yazmış ama bir web sitesi adresi yada telefon yazmamışlar:queen:
google da aradım bulamadım varmı bileniniz, nerededir bu redline?
örnek bir övgü:::
selam arkadaslar
hafta sonu redline'a gittim. Tanısalım bi göriim falan diye. Abartısız oradaki insanları ilgilerin alakalarını çok beğendim. Türkiye'de alternatif motosiklet kültürü yaratma anlamında gerçekten çok önemli bir yer Redline... Orada bulunan herekese TEŞEKÜRÜ bir borç biliyorum. Ve de tebrik ediyorum. Ve de desteklenmeleri gerektiğine inanıyorum. Ayrıca hizmeti alırken bunu neredeyse bedava gibi bir bedelle yaptırabilmiş olmak ta cabası. Mesela artıcının ayağını koyduğu basamak zımbırtısı kırıktı ve neredeyse 5 aydır sol elcikteki fren kütüğü ayna bağlantısı kırıktı. Yaptılar ikisini de ayrıca bütün cıvataları sıktılar. Benim farketmediğim bi kaç yere daha kaynak yaptılar kaportayı düzeltiler. Velhasıl bütün bunların toplamına sadece 20 lira ödedim. Helal olsun valla. Başka yerde sadece bu fren kolu kütüğüne 30 kaat gibi bi fiyat biçmişlerdi. Siz anlayın artık. Burayı kuranlara bağlantıyı sağlayanlara mekanı bize tanıtanlara teşekkür....
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
redlıne nerde bilmiyorum ama hiç bir mondıalın 4000 bakımı 160tl tutmaz. yağ bujı hava fıltresi değişir,oda işçilik dahil 35lira tutar.4000kmde kayışta değişmez.istanbulda olan arkadaşlar yardımcı olacaktır, sakın bulamadım diye oraya gitme kolay gelsin..:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@frustrated
yok hocam o değil istanbulda olması lazım
@huska
yok hayatta gitmem oraya.bizim millet bi acayip scooterda kask falan takan birini görünce zengin çocuğu sanıyolar heralde:silent::farao:
yağı ve hava filtresini kendim değişebilirim peki bujiler nasıl kendim yapabilirmiyim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yağı ve hava filtresini kendim değişebilirim peki bujiler nasıl kendim yapabilirmiyim?

Yağı değiştiriyorsan, bujiyi de değiştirirsin. Eğer motorla beraber gelen alet takımını (3-5 parça bir şey) sana verdilerse o takımın içinde 15-20 cm boyunda boru gibi bir alet vardır. Bujinin kablosunu çıkartıp o anahtarla söküyorsun. gayet kolay bir şey. Kayışın en dandiği bile 6-7000 km gitmesi gerekir. Ayrıca millet 200 Liraya motor yaptırıyor neredeyse, 160 TL ne bakımıymış öyle.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yağı değiştiriyorsan, bujiyi de değiştirirsin. Eğer motorla beraber gelen alet takımını (3-5 parça bir şey) sana verdilerse o takımın içinde 15-20 cm boyunda boru gibi bir alet vardır. Bujinin kablosunu çıkartıp o anahtarla söküyorsun. gayet kolay bir şey. Kayışın en dandiği bile 6-7000 km gitmesi gerekir. Ayrıca millet 200 Liraya motor yaptırıyor neredeyse, 160 TL ne bakımıymış öyle.
yağıda daha önce hiç değiştirmedim ama arabada yağ değiştirmişliğim var.babamında bu işlere eli yatkındır o gösterdi ben değişmiştim arabanın yağını. tıpayı bulunca zorluk çekeceğimi sanmıyorum ama yağ ve filtreyi nerden bulurum en hesaplı?

alet çantasını yoktu motorun.ben arada gevşeyen vida varmı diye kontrol ediyorum yıldız tornavidasını bile uydurmak çok zor.o alet çantasından lazım bana, mondial bayiilerinde satarlarmı acaba?
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
yağıda daha önce hiç değiştirmedim ama arabada yağ değiştirmişliğim var.babamında bu işlere eli yatkındır o gösterdi ben değişmiştim arabanın yağını. tıpayı bulunca zorluk çekeceğimi sanmıyorum ama yağ ve filtreyi nerden bulurum en hesaplı?

alet çantasını yoktu motorun.ben arada gevşeyen vida varmı diye kontrol ediyorum yıldız tornavidasını bile uydurmak çok zor.o alet çantasından lazım bana, mondial bayiilerinde satarlarmı acaba?

filtreyi yedek parca satan yerlerden bulabilirsin fiyatı 5 lira.yağ en yakın benzin istasyonundan temin edilir castrol olur shell olur 10-40 koyacaksın fiyatı 14 lira, gerekli ekipmanlar 17 kısa lokma veya açık ağız karter tıpası için,bir adet buji anahtarı en yakın hırdavatçıda bile bulursun fiyatı 5 lira,ngk c6ha veya bosh u5 ac ikiside zn'ye uyar fiyatı 7.5 lira. alet çantası zaten bunlar için gerekli teçhizatlardan oluşur almana gerek yok:p içilik sana kalmış kolay gelsin:rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu ne ya bi bakıma 160 tl bende fiat punto vardı 110000 bakımına 100 tl aldılar yag değişti hava filtresi vs ama bu mondial servisler gerçekten eşşeğin a.... suyu kaçırdılar hepsi aynı sanırım ben daha hiç servise gitmedim bi kere gittim kafasına göre artistlik yaptı bir daha da gitmedim gitmemde derdime çare bir tek o olsa gene gitmem gerçi bisiklet tamiri edeceğinden şüpheliyim bu saydıklarını sen yapamasan bile parçaları al motorcu en fazla 15 tl ye takar hiç takma kafana veya elin anahtar tutuyorsa kendinde yaparsın yani
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
filtreyi yedek parca satan yerlerden bulabilirsin fiyatı 5 lira.yağ en yakın benzin istasyonundan temin edilir castrol olur shell olur 10-40 koyacaksın fiyatı 14 lira, gerekli ekipmanlar 17 kısa lokma veya açık ağız karter tıpası için,bir adet buji anahtarı en yakın hırdavatçıda bile bulursun fiyatı 5 lira,ngk c6ha veya bosh u5 ac ikiside zn'ye uyar fiyatı 7.5 lira. alet çantası zaten bunlar için gerekli teçhizatlardan oluşur almana gerek yok:p içilik sana kalmış kolay gelsin:rendeer:
teşekkürler, lokma takımı var buji anahtarı alayım o zaman bide buji ve hava filtresini motosiklet yedek parca satan avcılar çevresinde neresi var bildiğin?
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
teşekkürler, lokma takımı var buji anahtarı alayım o zaman bide buji ve hava filtresini motosiklet yedek parca satan avcılar çevresinde neresi var bildiğin?

ben istanbulda değilim:) burda olsan yapardık 5 dakikada:p herhangi bir motosiklet yedek parçacısından temin edebilirsin illaki mondial bayii olması şart değil.her 2000km'de bunlar yapılacak boşuna gidip para verme hem öğrenir hem zevk alırsın,kayışıda kafana takma öyle kolay kolay kopmaz dayco yada bando marka kayışlar 10000kmden aşşağa sorun açmaz.şu an yapamayacağın tek şey varyatör ve debriyaj bakımıdır,motorun iyi durumdaysa şu an için bakım yapmayabilirsin yalnız onlarında periyodik bakımları olur baga takımı, debriyaj balatarının durumu gibi bunlarıda iyi bir usta dışında kimseye elletme yoksa motorundan soğursun keyifli sürüşler:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ben istanbulda değilim:) burda olsan yapardık 5 dakikada:p herhangi bir motosiklet yedek parçacısından temin edebilirsin illaki mondial bayii olması şart değil.her 2000km'de bunlar yapılacak boşuna gidip para verme hem öğrenir hem zevk alırsın,kayışıda kafana takma öyle kolay kolay kopmaz dayco yada bando marka kayışlar 10000kmden aşşağa sorun açmaz.şu an yapamayacağın tek şey varyatör ve debriyaj bakımıdır,motorun iyi durumdaysa şu an için bakım yapmayabilirsin yalnız onlarında periyodik bakımları olur baga takımı, debriyaj balatarının durumu gibi bunlarıda iyi bir usta dışında kimseye elletme yoksa motorundan soğursun keyifli sürüşler:rendeer:

ah evet antalya yazısını farketmemişim :mrgreen: parçaları alıp bi girişeyim motora bakalım nolcak :queen:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
servis aramana gerek yok ki felon

sen benim ustama git, Number one işcilik, tek geçerim.


Kastamonu ya taşınsam servis için motosikletimi istanbula getiririm yine, o derece yani.

syglr


.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haftasonu yağmur yağmayacak olsa gel beraber yapalım derdim ama yağmurda zor. :) Yakınız da aslında Küçükçekmece'deyim. Takılacağını düşündüğün bir şey olursa mesaj at.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@Tarkan1981
özel mesaja şimdi baktım saol hocam :)
@Slayerrr
yakınmışsın ya müsaitsen cumartesi aksamı yada pazar sabahı buluşalımmı :queen: yağmur ,soğuk işlemez motorcuya :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
@Tarkan1981
özel mesaja şimdi baktım saol hocam :)
@Slayerrr
yakınmışsın ya müsaitsen cumartesi aksamı yada pazar sabahı buluşalımmı :queen: yağmur ,soğuk işlemez motorcuya :mrgreen:

Felon ben bir yer tavsiye etmiştim hani insa lisesinin karşısında özel mesajdan göndereyim telefonunu adresini, bir de ona sor bakalım.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
insa lisesinin yanında mondial bayisi var atılgans o 160tl dedi bana hocam omu yoksa:queen:

mondial servisinde mehmet usta vardı on numara ustaydı gözümde..o gitti maalesef, bu arada sen fiyat için kime sordun ? ustaya mı oradaki satışcıya mı ? motorun garantide değilse, mehmet ustayı arar sorarım kaç para tutuyormuş diye..istersen numarasını vereyim sana özelden ara bir konuş.. ismimi verirsen zaten ilgilenir seninle :cat:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
167
teşekkürler, lokma takımı var buji anahtarı alayım o zaman bide buji ve hava filtresini motosiklet yedek parca satan avcılar çevresinde neresi var bildiğin?

daha önceden buji değiştirmediyeniz kendi başınıza yapmayın. yakın zamanlarda bu sitede bir arkadaş bujiyi değiştirirken bujiyi kırdığından bahsetmişti. :farao:
tasarruf edeceğim derken, başınıza iş açmayın.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst