- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motorum 4000km ye geliyo 4000 bakımı yaptırmam lazım.avcılar mondial servisi 160tl fiyat verdi.(yağ ,filtre ve kayış değişimi için)
125zn konusunu baştan sona okudum bu konuda hep redline diye bi servisden bahsetmişler herkes olumlu yorumlarda bulunmuş.ama ben bu servisin nerede olduğunu bi türlü çözemedim bu kadar kişide konuya yazmış ama bir web sitesi adresi yada telefon yazmamışlar:queen:
google da aradım bulamadım varmı bileniniz, nerededir bu redline?
örnek bir övgü:::
125zn konusunu baştan sona okudum bu konuda hep redline diye bi servisden bahsetmişler herkes olumlu yorumlarda bulunmuş.ama ben bu servisin nerede olduğunu bi türlü çözemedim bu kadar kişide konuya yazmış ama bir web sitesi adresi yada telefon yazmamışlar:queen:
google da aradım bulamadım varmı bileniniz, nerededir bu redline?
örnek bir övgü:::
selam arkadaslar
hafta sonu redline'a gittim. Tanısalım bi göriim falan diye. Abartısız oradaki insanları ilgilerin alakalarını çok beğendim. Türkiye'de alternatif motosiklet kültürü yaratma anlamında gerçekten çok önemli bir yer Redline... Orada bulunan herekese TEŞEKÜRÜ bir borç biliyorum. Ve de tebrik ediyorum. Ve de desteklenmeleri gerektiğine inanıyorum. Ayrıca hizmeti alırken bunu neredeyse bedava gibi bir bedelle yaptırabilmiş olmak ta cabası. Mesela artıcının ayağını koyduğu basamak zımbırtısı kırıktı ve neredeyse 5 aydır sol elcikteki fren kütüğü ayna bağlantısı kırıktı. Yaptılar ikisini de ayrıca bütün cıvataları sıktılar. Benim farketmediğim bi kaç yere daha kaynak yaptılar kaportayı düzeltiler. Velhasıl bütün bunların toplamına sadece 20 lira ödedim. Helal olsun valla. Başka yerde sadece bu fren kolu kütüğüne 30 kaat gibi bi fiyat biçmişlerdi. Siz anlayın artık. Burayı kuranlara bağlantıyı sağlayanlara mekanı bize tanıtanlara teşekkür....