Nedir bu atıp tutma merakı ???

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hyosung gt 250 comet (nake) modeli çok hoşuma gider geçenlerde bir motosikletçinin önünde birtane grenajlı olalını gördüm. satıcısıda dışarıdaydı adama fiyatını sormak için yaklaştım ve aramızdaki konuşma şöyle geçti:
-hayırlı günler.:mrgreen:
-iyi günler gülüm:bounce:
-bu motor satılık mı? (tekerleklerindeki toza baktıktan sonra) ikinci el galiba
-yok güzelim daha sıfır 160 km de
-(160 km de nasıl sıfır oluyor yaw:silent: ) fiyatı nedir?
-9500 ytl
-(sıfırı daha ucuzdu allahallah..) Bunun nake, grenajsız modelleri vardı onların ikinci elini bulabilirsem almayı düşünüyorum acaba bildiğiniz...
-Ne grenajsızı kardeşim ,bunların öyle modeli yok!!
-yaw nasıl olur? fabrikasyon var sonradan sökme değil.:pale:
-Gülüm o hızda bu direksiyonu nasıl tutacan. uçarsın üstünden !::angry2::
-(?!!..,)abi bu motor 29 beygir falandı. kaç yapıyorki bu ?
-Ben bunla 280 i gördüm..
-(kadrana baktım dijitaldi) ben internette baktım max 160 falan olması lazım öyle hatırlıyorum
-Ne demek istiyon güzelim dijital gösterge yalan mı söyleyecek!::rantinp:
-Tamam abi senin malın gider anladım.(gösterge değil ama belki sen...)hayırlı işler(oradan ayrıldım)::miiz1::
-homur homur homur...::rantinp:

lan adam:
1-Utanmadan sıkılmadan gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun:pr:
2-Ulen bu motor 280 yaparsa, hayabusa 1280 yapar:pr:
3-Hadi bu motor 280 yapsın. nerede kaldı rodaj, bi de motor satıcısı olacaksın bu motoru sıfır diye satacaksın utanmaz :pr:
4-km 160 daymış yani maksimum 80 km uzaklaşmışsın. buraya 80 km mesafede hangi yolmuş o 280 yapabileceğin
.
.
işte adamın gözünün içine baka baka nefes alırcasın rahat bu yalanları söyleyenler. sanal ortamda bruce leeyi de döver, mobiletle tek teker üzerinde 500 de yapar...

Ben regalimi bu heriften alacağıma adam gibi adam birisinden aldım..
yani kendisi kaybetti...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
hahahahaha abi inanılmaz iyiydi ya bu kadar mı salak bizim milletimiz ya bu kadarmı karşındakini bilgisiz sanıyor ya nasıl yaa hahahahahaha 160km de sıfır hahahahaha o hysoung u bende takip ediyorum granajsız versiyonu yok diyo ha vay canına :) bide üstüne 280 yapmış ha abi çok iyi yaa :) gidip geyik yapalım engin bilgilerini deneyimlerini soralım adama hahahahaha


Abi bu adam gerçekten konuları aşmış siz bilmiyosunuz :)
regal raptor italyan suzuki güney afrika honda türk yamahada kesin hindu malıdır :)
Hatta bu adamın eline cbr125 geçerse artık bilmiyom ne yapar o motorla honda bu cbr bu diyip 300 yapar kesin :) hahahahahaha
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Aynı adam regal-raptorla 200 yapmış::koop:: güleyim mi :salut: aglayayım mı
Haa regal-raptor İtalyan malıymış:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bencede iyi sallamış densiz , yahu böyle kara cahil adamlara bayilik vereceklerine biraz motor bilgisi olan adamlara verselerya kardeşim , kendi kendini vurmaya benziyo bu :pr:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
amcanın biri doktora gitmiş. soru malum: benim iktidar sorunum var doktorum.
doktor sormuş: kaç yaşındasın amca, el cevap: 75......
"eee amca olur bu yaşta, arada bir heves gelse maşallah de..."
"iyi de doktorcuğum kahvedeki arkadaşlar her gün yaptıklarını söylüyor.."
" zararı yok amca... sen de söyle. hatta hafta sonları çift dikiş yaptığını bile söyleyebilirsin..."

benim 50 cc'lik bisan da 140 yapıyor bu arada......
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
O CBR 125 ile 160 yapan arkadaşa ben çeşitli tekliflerde bulundum. "Gel bende RX 115 olsun sende de o 160 yapan CBR 125 beni geçersen 2 motorumun anahtarınıda sana veririm" dedim ses çıkartmadı! Ardından "tamam abi bir yarış bisikleti bulayım bayır aşağa kapışalım" dedim yine ses çıkartmadı :cherry:. Geçenlerde bir başlığa girdim (3-5 ay oluyor) adamlar Zat 150 den mi yoksa Keeway Superlight 150 den mi bahsediyordu hatırlamadım ama adama "benim motor 90-100 ü geçmiyor" dedim ama inandıramadım :cherry:. Ama 120 yapıyor deseydim hiç tereddütsüz inanacatı ve sonrada bana "kaldır köprüden at motoru" dedi :p. Demek ki ne yapacakmışız? Zorla hayal görmek isteyenlere hayallerini verecekmişiz :p ...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sevgili boy bi gün altımda ybr1300 var taammı...hiç unutmam tam 956 km bastık... ışık hızına az kaldıydı...vallaaa bak...abi tadı kalmadı bu işlerin...ışık hızından ötesinde ne var merak ediyorum...:mrgreen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar görüldüğü üzere atıp tutmanın bir sınırı yok.
Ben de 1000RR ile 500km/h gördüm diyecem ama inanmayacaksınız :)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
motomonster' Alıntı:
atan atana
sallayiin bakalin nereya kadar
adamin kici sele gormemis
burda taffra yapiyo
atin bunnari forumdan yannis bilgı verenleri

yok, biz bu forumdan daha ziyade sahtekar, geveze ve yavşakları atarız. Tanıdığın biri var mı böyle, aynı zamanda bütün bu sıfatları taşıyan ?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boy' Alıntı:
Forumu uzun süredir takip edenler bilirler, bazıları konu hakkında bilgi ve deneyim sahibi olmadan ısrarla atıp tutuyorlar. Bana bu tip yazıları okumaktan bıkkınlık geldi artık. Adam hayatında motor sürmemiş yok bu motor daha hızlı, yok bunun şu modeli onun bu modelinden daha iyi, yok bu motor 440 gördü, yok ben sahilde Hayabusa ile 360 yaptım, ıvır zıvır... Ortaya birşey atmak çok kolay, zor olan bunu ispatlamak. Boş boş konuşmayalım, laf kalabalığı yapmayalım, varsa deneyimlerimizi, bilgimizi paylaşalım ki forumu takip eden birçok arkadaş da faydalı bilgiler edinsin.

Heheh abi doğru diyosun valla , al bendende o kadar :) bu yüzden ben genelde okuyorum yorum yazmıyorum önceden Md (motordelisi) böyleydi orası kalabalık olurdu sımdı burası olmaya başladı :D

ya şey sorcam boy sana :) , ben hayabusa aldım modifye yapıp 460 yapabılırmıyım sitede birisi kumsalda 360 yapmıştı :queen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@speedrunner
ya şey sorcam boy sana , ben hayabusa aldım modifye yapıp 460 yapabılırmıyım sitede birisi kumsalda 360 yapmıştı

Hocam ben 1000RR ile 500 yaptıysam sen Hayabusa ile rahat 460 yapabilirsin. Modifiye etmene bile gerek yok. Zaten yeni Hayabusa'lara kanat da takmışlar :queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
ledo' Alıntı:
yok, biz bu forumdan daha ziyade sahtekar, geveze ve yavşakları atarız. Tanıdığın biri var mı böyle, aynı zamanda bütün bu sıfatları taşıyan ?
Bir geveze tanıyorum, iki ayda 500e yakın mesaj atmış utanmaz; ama sahtekar ve yavşak değil. Atacak mısınız :salut:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Khutuck' Alıntı:
Bir geveze tanıyorum, iki ayda 500e yakın mesaj atmış utanmaz; ama sahtekar ve yavşak değil. Atacak mısınız :salut:

Yukarıdaki ifade, o şahsa özel yazıldı ve kendisi kim olduğunu iyi bilir. Başka isimle yaptığı yazışmalar da da sürat konusunda olmasa da motorla ilgili birçok konuda bilmeden etmeden bir sürü yorum yapmışlığı vardır, o yüzden bu başlık altında bu tür bir ifadeyei yazmakta da mahsur görmedim.
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
24
Valla arkadaşlar uydu alıcıları konusunda 1000 km bile basarım ama motor konusunda acemi falan değilim popom daha hiç motor koltuğu bile görmedi :D Ama motor konusunda hangi motor nerede üretilmiş onu kesin bulurum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
jinluna helikopter motoru taktım 800 km hız yaptım benzin yerine bira koydum:queen:

yaf sizene dostlarım o da kendisini öyle avutuyor,size bir zararı varmı yok yararı varmı oda yok demekki kendi çapında eğleniyor.Delinin biri ben hayabusa ile 460 yaptım ama yetmedi modifiye etmek istiyom diye yazar da sende nöbetçi sazan gibi atlarsan adamda makaraya sarar.Yeterki birbirimizin kalbini kırmayalım seviyeli,bayanlara karşı nazik, dostça yazışalım.Herzaman kem söz sahibini bulur:rendeer:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Bence konuşmak boşuna kimse ben ii sallarım demez çünkü atıp tuttuğunun farkında bile olmaz. Neden; bu onlar için bir yaşam biçimidir.
Bence kimselere kızmayalım bu işin ehli olduğuna inanan arkadaşlar bu gibi durumlarda o insanlara yerinde müdahale etsinler bence.
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hauh :) abi boş muhabet yaa , nerdesin mod kitle şu konuyu bakim :d
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayatta en uyuz oldugum insan tipidir bu tipler en cok kalabalık ortamlarda atıp tutarlar.........Karşısındakı insanları aptal yerine koyarlar......

Ben şunu bilir şunu söylerim tek inanacagınız doğru fabrika verileridir...Fabrika ne diyorsa odur.....He bu sonuçlar yokuş aşşagı idi rüzgar vardı diye oynar ama gerçek değişmez.........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst