- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #1
Forumu uzun süredir takip edenler bilirler, bazıları konu hakkında bilgi ve deneyim sahibi olmadan ısrarla atıp tutuyorlar. Bana bu tip yazıları okumaktan bıkkınlık geldi artık. Adam hayatında motor sürmemiş yok bu motor daha hızlı, yok bunun şu modeli onun bu modelinden daha iyi, yok bu motor 440 gördü, yok ben sahilde Hayabusa ile 360 yaptım, ıvır zıvır... Ortaya birşey atmak çok kolay, zor olan bunu ispatlamak. Boş boş konuşmayalım, laf kalabalığı yapmayalım, varsa deneyimlerimizi, bilgimizi paylaşalım ki forumu takip eden birçok arkadaş da faydalı bilgiler edinsin.