Nedir bu atıp tutma merakı ???

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Forumu uzun süredir takip edenler bilirler, bazıları konu hakkında bilgi ve deneyim sahibi olmadan ısrarla atıp tutuyorlar. Bana bu tip yazıları okumaktan bıkkınlık geldi artık. Adam hayatında motor sürmemiş yok bu motor daha hızlı, yok bunun şu modeli onun bu modelinden daha iyi, yok bu motor 440 gördü, yok ben sahilde Hayabusa ile 360 yaptım, ıvır zıvır... Ortaya birşey atmak çok kolay, zor olan bunu ispatlamak. Boş boş konuşmayalım, laf kalabalığı yapmayalım, varsa deneyimlerimizi, bilgimizi paylaşalım ki forumu takip eden birçok arkadaş da faydalı bilgiler edinsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yalandan kim ölmüş.Yalan atma olmasa hayat toz pembe olmazdı.Kesinlikle sana katılıyorum kişiler yapamadıkları ve yapamayacakları şeyleri yapmış gibi söylememeliler.Tabi bu olaylarda bir egodur ..Egolarını böylece tatmin ediyorlar.:silent:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Sonunda bu konuya değinmene cok sewindim!!!
Bu forumda bir konu eksikti ama neydi o diye düşünüyordum!!!
Teşekkürler!!!
Bu konu ciddi ciddi üzerinde durulası bir konu bence, insanlar bu foruma ortak noktaları olan motosiklet üzerinde paylaşım kurmak amacıyla giriyorlar...

Motosikleti olsun olmasın,motosiklete gönül veren herkesin bu forumda yeri var, bunu görüyoruz...

Ama n'olur biraz daha duyarlılık...Lütfen deneyimlerinizi ve yaşadıklarınız paylaşın...Gereksiz, gerçek dışı konular bence kalabalık yaratıyor!!!

Herkesin istediğini bulup, keyifle paylaşım yapması dileğiyle...:cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
+1

Kulaktan dolma sallamalar insanları yanıltır, ya kendi tecrüben ve deneyimin vardır yazarsın. Yada ciddi bir yayında okumuşsundur birşeyler kafana yatmıştır bunları anlatırsın. Ama "benim arkadaşın bi amcaoğlu var o söyledi" şeklinde değil, "xxx dergisinin filanca sayısında okudum aha linki bu" yada "xxx sitesinde ünlü ...... bu motor hakkında şöle demişti aha link" gibi alıntılar vererek olur ancak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
atan atana
sallayiin bakalin nereya kadar
adamin kici sele gormemis
burda taffra yapiyo
atin bunnari forumdan yannis bilgı verenleri
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Evet bende sana katılıyorum ben söyledim çok yeniyim daha ehliyetim bile yok ve modeller hariç hiç birşey bilmiyorum ama ehliyetide alacağım motoruda pek anlamadığım için utanmammı gerekiyor hayır kesinlikle hayır arkadaşlar sanırım kişisel kompleks yapıyorlar zamanla ilerleriz her konuda belki bir süre sonra bizde bir kurt olur çıkarız...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
++10000000000000000
evet bence de onlarla uğraşırken mesela ben bi soru soruyorum bana yardımcı olmuorsunuz
ama ben sizden bi çok konu da yardım bekliorum :silent: :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
sizde 340 yapin cok zor degilki , onlargi attin gittsin onlar kendi yalanlarina bile inanmislar artik
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
Birde arkadaşlar, bazıları ömrü hayatında görmediği motor markası hakkında yorum yapıyorlar.Fikrini beyan etmek ayrı karşıdakini yönlendirmek ayrı. Planet marka motor için adam;onun yerine mobilet al diyor.Satan kişi 300 ytl ye satıyor diye ömründe görmediğe ve duymadığı motoru bir çırpıda sildi attı. Kardeşim o 300 YTL lik motor 200 YTL bakımla cbr 125 arkasına bağlar çeker.
Ama arkadaş mesaj sayısını artırmak için sallıyor.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
yusufhalfeti' Alıntı:
Ama arkadaş mesaj sayısını artırmak için sallıyor.

herşeyi anlıyorum da bu nu an-la-mı-yo-rumm!!
mesaj sayın artsa nolluurr artmasa nolluurr
hayrett yaa yine sinir olduumm :pr:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
bence bu konuda yazmakta gereksiz prim vermeyelim görmezden gelirseniz vazgeçerler belki
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Konu hakkında konuşmak bu tarz kişilere prim vermez. Aksine bu forumda bu tür insanların dediklerini kaale alınmadığını her seferinde vurgulamalıyız bence. Birinin atıp tuttuğu zaten hemen anlaşılıyor. Aramızda diğerlerinden çok daha bilgili arkadaşlar atıp tutulan konuda hemen yorumlarını yaparlarsa, bu tarz tartışmalara yer vermezsek zaman içerisinde yazılanların kalitesi de artacaktır. Foruma yeni katılanların zaten motosiklet hakkında çok bilgiye sahip değilken, abuk subuk yazıları okuyup yanlış bilgilendirilmesini de engellemiş oluruz böylece. Hatırlıyorum, Bostancı sahil yolunda Hayabusa ile 360 km/h yapan bir arkadaş vardı. Daha sonra bırakın Hayabusa'ya binmeyi, hayatında motora binmemiş olduğu kanıtlandı. Ayıp yaw!

Ve son olarak... Atıp tutan arkadaşlara sesleniyorum... Artık bu davranışınızdan vazgeçin. Bu forumda acemi, motora yeni hevesli arkadaşlar olduğu kadar senelerdir motor hayatının içerisinde olan çok deneyimli, atıp tuttuğunuz şeyleri ağızınıza tıkayacak arkadaşlar da var. Bunu unutmayın. Ve herşey ispat gerektirir. Gelir ispatlarsanız eyvallah.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Bunlar iki çeşit ,

Birinci çeşit

3 tekerlekli bisikletlerinden sonra bindikleri 4 tekerden az alet yok.Ancak her marka hakkında bilgi sahibiler. Onu alma bunu al , o yaramaz, parçası yoktur , ikinci eli düşük olur. Hele o son cümle beni deli ediyor. Bi üye bir soru soruyo X motorunun Y modeli nasıldır diye hooopp biri çıkıp cevabı veriyor.. alma ikinci eli düşük olur...!!!!:pr: :pr: :pr:
Yahu adam bu işin ticaretini yapmayacak ki , motor zevk işidir. ticari kaygı olmaz bu zevkte....

İkinci çeşit

Sahip oldukları motoru anlamsız karşılaştırmalara sokmakta üstlerine yoktur.Bu aralar forumda hit olan olay CBR 125 hadisesi.
Tamam o alet sizin motorunuz olabilir,allah kaza bela vermesin güle güle kullanın. Ancak gördüğünüz her iki tekerlekli alet ile karşılaştırmak olmaz ki....
Adam gidiyo CBR 125 i Aprilla ile karşılaştırıyo.. Neymiş ikiside 125 cc miş....

Sonra motorların karakter özellikleriyle dalga geçerler, RS in sesi dikiş makinası gibiymiş. Sen hiç 200 km. yapan dikiş makinası gördün mü Şaşşkıın....:silent:
CBR 125 in sesi tok çıkıyo da ne oluyo yani....... İki zamanlı motor teknolojisinde ses böyle işte ne yaparsın....

Adam idda ediyo Cbr 125 ile 160 yapan adam var diye , hatta gerçekliği son derece düşük olan bir video var ortalıkta....
Yahu biraz mantıklı düşünseler 13 Bg lik bi motorun nasıl 160 yapamayacağını bulacaklar.....

o motor normal bi CBr ise sen niye yapamıyorsun 160, niye sizin Cbr lar 120 de tıkanıyo.....:cyclopsan :cyclopsan


Yani sonuçta her şey hakkında bilgi sahibi olduklarını düşünenler, hiçbir şeye sahip olamıyorlar ne yazık ki.....
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
Sayın Dishy;
Bence gerçek dışı şeyler yazan arkadaşlar kısa sürede sitede yer edinmek isteyen arkadaşlar. Bunu gerçekleştirmek içinde, bilgisi olsun olmasın her konuda doğru yanlış yorum yapıyor.Sonuç itibarı ile doğacak polemikten prim yapmak gayretinde. Buda benim kendi fikrim. Katılırsın katılmazsın oda senin özgürlüğün. Ancak öle herşeye çabuk sinirlenmemeni tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
56
"alma o zaman ya alla alla başka yere gitt
kafana silah mı dayadılar töbe töbeee!!!! "

Buda başka bir arkadaşa verdiğin cevap.
Benimki dostca bir tavsiye.Fazla sinirlenme!!!!!!!!
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
beni mi takip ediosunn alla alla pm atsana kardeşim
bi derdin varsaaa böölee herkese neden reklam olalım kiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst