- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
federal' Alıntı:+ 1.000 Ytl
bu da mı bana :salut: :salut:
federal' Alıntı:+ 1.000 Ytl
Çok iyiydi bu hız konusunda çok salııyo herkes yahu insanlar burda bilgi sahibi olmaya çalışıyo bazıları şu böyle şu şöyle diye yazıp duruyo bende çok kısa zamandır takip ediyorum forumu fakat okuyorum sürekli bilgi veren insan sayısı çok az bende bilgili falan değilim atıp tutmuyorum bence birikimden sonra deneyim gelir. Deneyimli arkadaşlarımızın bilgilerine ihtiyacımız var herkese kazasız belasız...HAYALBUYSA' Alıntı:Adam idda ediyo Cbr 125 ile 160 yapan adam var diye , hatta gerçekliği son derece düşük olan bir video var ortalıkta....
Yahu biraz mantıklı düşünseler 13 Bg lik bi motorun nasıl 160 yapamayacağını bulacaklar.....
o motor normal bi CBr ise sen niye yapamıyorsun 160, niye sizin Cbr lar 120 de tıkanıyo.....:cyclopsan :cyclopsan
ben harbiden atıyorum okadar uzağafederal' Alıntı:baş parmagımla, yüzük parmağımın arasına aldığım gazoz kapağını 50 mt uzağa attım inanmazsınız tabiii![]()
federal' Alıntı:bi de bebeklik resmini avatarına koyarak manita tavlamakla uğraşan tipler varadını vermiim baş harfi kamile
)))
boy' Alıntı:Arkadaşlar, konumuz motor hakkında atıp tutanlar. Yoksa atıp tutacak çok şey var hayatta![]()