Nedir bu atıp tutma merakı ???

Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
E herkes hak vermiş topiki açan arkadaşa, atanlar kim?:queen: Atıcı arkadaşlar! Çıkın kendinizi savunun, şunun için attık deyin:cherry: Veya atarız size deyin v.s.

+1.000 avro kendime:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Atış serbest ..Beyler niye anlamıyoruzki Yalan atmak insanlık var olduğundan beri olan bir olgu..Birileri atacak birileri tebessüm edecek..Hayabusayı hayalinde dahi görmemiş adamlar hayabusaya bindim diyecek.360 yaptım diyecek belki kendiside inanacak..Ana bi bakacak gece uyurken tezgah açıkta kalmış.Ben 25 yıldır motora binerim en büyük motorum ZZR 600 İDİ en az 100 bin km uzun yolum var.Fakat ben 225 KM nin üzerini hiç tatmadım...360 gülerim ..Bırakın atsınlar garipler mutlu olsunlar..
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
ben bostancı sahilde ayağımda patenle pırt yaptım 170 gördüm,zira yolun özelliği o,videosunu eklicem yakında:mrgreen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ben de 240 la gittim ama dört teker bmw idi ve ben sağ koltuktaydım.
o para dağıtan arkadaş banada bi 800 ytl atsada alsam şu motoru.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
HAYALBUYSA' Alıntı:
Adam idda ediyo Cbr 125 ile 160 yapan adam var diye , hatta gerçekliği son derece düşük olan bir video var ortalıkta....
Yahu biraz mantıklı düşünseler 13 Bg lik bi motorun nasıl 160 yapamayacağını bulacaklar.....
o motor normal bi CBr ise sen niye yapamıyorsun 160, niye sizin Cbr lar 120 de tıkanıyo.....:cyclopsan :cyclopsan
Çok iyiydi bu hız konusunda çok salııyo herkes yahu insanlar burda bilgi sahibi olmaya çalışıyo bazıları şu böyle şu şöyle diye yazıp duruyo bende çok kısa zamandır takip ediyorum forumu fakat okuyorum sürekli bilgi veren insan sayısı çok az bende bilgili falan değilim atıp tutmuyorum bence birikimden sonra deneyim gelir. Deneyimli arkadaşlarımızın bilgilerine ihtiyacımız var herkese kazasız belasız...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Mesela hız konusunda atıp tutanlara çok gülüyorum. Adamın infoda 125cc çin malı motorlardan biri yazıyor adam Hayabusa ile 360km/h yaptım diyor. Tamam atın da biraz ufak atın yaw. Özellikle bundan sonra hız konusunda atanlardan ispat isteyeceğim. Gideriz bir yere bakalım nasıl gidiyormuş bir görelim... Merak etmeyin o hızı yaparken ben sizin yerinize takip ederim :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
"Bugün deprem olacakmış, bizim bi arkadaşın amcaoğlunun okuldan arkadaşı rasathanede çalışıo o demiş."

İşte böle bişey, ispat istendiğinde veremeyeceğini o da bilioya o yüzden dolandırıyor :)
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
baş parmagımla, yüzük parmağımın arasına aldığım gazoz kapağını 50 mt uzağa attım inanmazsınız tabiii :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bir de marka fanatikleri var ki. Başkaları aldıkları motorlardan, servislerden şikayetçi olup topic açarken bunlar adama sen çok bastın, zorladın, yağını,suyunu koymadın, hede yaptın hödö yaptın aslında o motor acayip sağlam diye fırça atarlar ben Hayabusayla 360 yapanlardan çok bunlara kızıyorum:pr:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
federal' Alıntı:
baş parmagımla, yüzük parmağımın arasına aldığım gazoz kapağını 50 mt uzağa attım inanmazsınız tabiii :)
ben harbiden atıyorum okadar uzağa
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
bi de bebeklik resmini avatarına koyarak manita tavlamakla uğraşan tipler var :) adını vermiim baş harfi kamile :))))
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
Bende küçükken bisan bisiklet vardı 18 vites 300 yapıyodu :) Kurufasulyeden sonra hahahahaha :)
Şaka maka bisanın kurucusunun fabrikasında çalışıyom :) reklam yapalım euheuheuheuhe :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Valla ben bazen kendime kızıyorum, bu forumda okuduklarımı özetleyip başkalarına söylediğim ama kaynak belirtmediğim zamanlarda. Bir de 3.000ytl'ye kadar motor isteyene ER-5 tavsiye edenlere sinir oluyorum, dalga geçiyorlar sanki.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, konumuz motor hakkında atıp tutanlar. Yoksa atıp tutacak çok şey var hayatta :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
boy' Alıntı:
Arkadaşlar, konumuz motor hakkında atıp tutanlar. Yoksa atıp tutacak çok şey var hayatta :p

pm ne cvp yazamıorummm kontrol etsene bii
dolmuşşş galibaa ((çok alakasız oldu ama :))
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@dishy

Valla benim mesaj kutumda daha çok yer var. Seninkinde problem olmasın?
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bende bu marka fanatiklerine ayar oluyorum , adamın biri geçende Hyosung GT250R'la Honda CBF250'yi karşılaştırmış sanki adam hiç hyosung'a binmiş gibi bu motoru karalıyo , adamlar yapmış işte aslan gibi senin gibi 21 beygir 160 kadranlı değil ama kendilerinde o motor olanlar hazmedemiyo tabi olayı.......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst