Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 9 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,003
Hyosung gt 250 comet (nake) modeli çok hoşuma gider geçenlerde bir motosikletçinin önünde birtane grenajlı olalını gördüm. satıcısıda dışarıdaydı adama fiyatını sormak için yaklaştım ve aramızdaki konuşma şöyle geçti:
-hayırlı günler.:mrgreen:
-iyi günler gülüm:bounce:
-bu motor satılık mı? (tekerleklerindeki toza baktıktan sonra) ikinci el galiba
-yok güzelim daha sıfır 160 km de
-(160 km de nasıl sıfır oluyor yaw:silent: ) fiyatı nedir?
-9500 ytl
-(sıfırı daha ucuzdu allahallah..) Bunun nake, grenajsız modelleri vardı onların ikinci elini bulabilirsem almayı düşünüyorum acaba bildiğiniz...
-Ne grenajsızı kardeşim ,bunların öyle modeli yok!!
-yaw nasıl olur? fabrikasyon var sonradan sökme değil.
ale:
-Gülüm o hızda bu direksiyonu nasıl tutacan. uçarsın üstünden !::angry2::
-(?!!..,)abi bu motor 29 beygir falandı. kaç yapıyorki bu ?
-Ben bunla 280 i gördüm..
-(kadrana baktım dijitaldi) ben internette baktım max 160 falan olması lazım öyle hatırlıyorum
-Ne demek istiyon güzelim dijital gösterge yalan mı söyleyecek!::rantinp:
-Tamam abi senin malın gider anladım.(gösterge değil ama belki sen...)hayırlı işler(oradan ayrıldım)::miiz1::
-homur homur homur...::rantinp:
lan adam:
1-Utanmadan sıkılmadan gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun
r:
2-Ulen bu motor 280 yaparsa, hayabusa 1280 yapar
r:
3-Hadi bu motor 280 yapsın. nerede kaldı rodaj, bi de motor satıcısı olacaksın bu motoru sıfır diye satacaksın utanmaz
r:
4-km 160 daymış yani maksimum 80 km uzaklaşmışsın. buraya 80 km mesafede hangi yolmuş o 280 yapabileceğin
.
.
işte adamın gözünün içine baka baka nefes alırcasın rahat bu yalanları söyleyenler. sanal ortamda bruce leeyi de döver, mobiletle tek teker üzerinde 500 de yapar...
Ben regalimi bu heriften alacağıma adam gibi adam birisinden aldım..
yani kendisi kaybetti...
-hayırlı günler.:mrgreen:
-iyi günler gülüm:bounce:
-bu motor satılık mı? (tekerleklerindeki toza baktıktan sonra) ikinci el galiba
-yok güzelim daha sıfır 160 km de
-(160 km de nasıl sıfır oluyor yaw:silent: ) fiyatı nedir?
-9500 ytl
-(sıfırı daha ucuzdu allahallah..) Bunun nake, grenajsız modelleri vardı onların ikinci elini bulabilirsem almayı düşünüyorum acaba bildiğiniz...
-Ne grenajsızı kardeşim ,bunların öyle modeli yok!!
-yaw nasıl olur? fabrikasyon var sonradan sökme değil.
-Gülüm o hızda bu direksiyonu nasıl tutacan. uçarsın üstünden !::angry2::
-(?!!..,)abi bu motor 29 beygir falandı. kaç yapıyorki bu ?
-Ben bunla 280 i gördüm..
-(kadrana baktım dijitaldi) ben internette baktım max 160 falan olması lazım öyle hatırlıyorum
-Ne demek istiyon güzelim dijital gösterge yalan mı söyleyecek!::rantinp:
-Tamam abi senin malın gider anladım.(gösterge değil ama belki sen...)hayırlı işler(oradan ayrıldım)::miiz1::
-homur homur homur...::rantinp:
lan adam:
1-Utanmadan sıkılmadan gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun
2-Ulen bu motor 280 yaparsa, hayabusa 1280 yapar
3-Hadi bu motor 280 yapsın. nerede kaldı rodaj, bi de motor satıcısı olacaksın bu motoru sıfır diye satacaksın utanmaz
4-km 160 daymış yani maksimum 80 km uzaklaşmışsın. buraya 80 km mesafede hangi yolmuş o 280 yapabileceğin
.
.
işte adamın gözünün içine baka baka nefes alırcasın rahat bu yalanları söyleyenler. sanal ortamda bruce leeyi de döver, mobiletle tek teker üzerinde 500 de yapar...
Ben regalimi bu heriften alacağıma adam gibi adam birisinden aldım..
yani kendisi kaybetti...
Son düzenleme: