- Katılım
- 18 Eki 2008
- Mesajlar
- 28
kırmızı ışıkda duruyorum yanımda bi ticari dolmuş durdu şoför camı actı bi basbakalım şunun gazına dedi asıldım adam Allahına gurban diee bağırıyo icerde bıraktım gazı bunların gazı ayakdan deilmi dioo adam :mrgreen::mrgreen: