neden biniyorsun ozaman motora?

Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
39
Ben şu şekilde cevap veriyorum.

"günde 2 saatimi yolda harcayacak kadar zengin değilim , hayat kısa"

Zaten o cümleyi çözene kadar ben uzaklaşıyorum :)
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
Bu şeye benzemiş

Bi genç Şafi meshebine mensup .
Camide namaz kılıyo . (Şafiler Namazda rükuya egilirken tekbir alırlar)
Tekbir alıp namazını bitiriyo neyse
Yaşlı adamın biri gelip
- Evladım neden öyle yapıyosun
Genç :
-amca ben şafiiyim
Yaşlı adam :
Haa ben seni müslüman sandım :D:D:D:D
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Bu şeye benzemiş

Bi genç Şafi meshebine mensup .
Camide namaz kılıyo . (Şafiler Namazda rükuya egilirken tekbir alırlar)
Tekbir alıp namazını bitiriyo neyse
Yaşlı adamın biri gelip
- Evladım neden öyle yapıyosun
Genç :
-amca ben şafiiyim
Yaşlı adam :
Haa ben seni müslüman sandım :D:D:D:D

:queen::queen::queen:

yaa bu şafi kardeşlerimizle yan yana namaz kılınca cuma günü burun buruna geliyoruz namazda selam veriken:mrgreen: biz sol meleğe selam veriken onlar sağa dönmüş oluyor bi gün birine aleykümselma dedim:queen:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
Milletimiz Bilmiyorki Soruyor Sizde Saygıyla Cevap Verebilirsiniz Ben Size Bilmediginiz Bir Konuda Soru Sorsam Hepiniz Apışıp Kalsanız Elime Ne Geçeçek Kendi Kendimemi Eylenecegim Lütfen Mümkün Oldugunca Bilgi Paylaşımında Bulunun :farao:
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
39
bu sorularla hiç karşılaşmadım allaha şükür.. ama motoru ilk aldığım zamanlar bole yanıma gelip
-abi bostancıya doğrumu?
-yok:wiinkk:
-nereye abi?
-senin gittiğin yere değil işte nabıcan nereye gittiğimi..
-atsana benide
-üfff olmaz kardeşim taksiye bin vınnnn....

bu ilk başıma geldiğinde temiz yüzlü bi arkadaş vardı üstünde motor montlu çok trafik var atarmısın benide diye kibarca soledi attım.ama adam gelmiş cepçimidir nedir düşürürmü beni belli deil neyse o gün bugündür kimse bu şekilde gelmedi.kurtuldum:cherry:
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
koptum yav:D
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
bigün servisine gittiğim ahmet abiyi tesadüfi başkabir yerde gördüm selamlaştık altında hayabusa vardı..nse biz muhabbet ediyoruz.yanımıza gazkolu cebinde motor elinde biri yanaştı 45/50yaşlarında motoru sehpaya aldı hayabusanın etrafında dolandı bizde onu seyrediyoruz tabi:) gösterglere baktı digital olduğu için km göremedi:mrgreen:ardından yigen bu gaçç basıyoo:cherry:ahmet abi soğuk kanlı birşekilde (yokuş aşağı 100 yapıyo):queen::queen:...
dayı aynen şöle haaa benimkide 90 yapıyo düzde:queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bigün servisine gittiğim ahmet abiyi tesadüfi başkabir yerde gördüm selamlaştık altında hayabusa vardı..nse biz muhabbet ediyoruz.yanımıza gazkolu cebinde motor elinde biri yanaştı 45/50yaşlarında motoru sehpaya aldı hayabusanın etrafında dolandı bizde onu seyrediyoruz tabi:) gösterglere baktı digital olduğu için km göremedi:mrgreen:ardından yigen bu gaçç basıyoo:cherry:ahmet abi soğuk kanlı birşekilde (yokuş aşağı 100 yapıyo):queen::queen:...
dayı aynen şöle haaa benimkide 90 yapıyo düzde:queen::queen:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: karnım ağrıdı :queen::queen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hyo'yu yeni aldığım sıralar yakın bir komşum sormuştu :

"Bunu sizin bağ evine gitmek için mi kullanıyorsun?" :) (ki bizim bağ evinin yolları biraz fenadır)

Bu soruyu beni aşağılamak için sormadı kesinlikle. Kendisi mühendis olmasına rağmen bu tarz bir motorun - hele ki öne eğilerek kullanıyorsun- ne işe yaradığına bir anlam veremedi. :)


Motosikletlerin ne işe yaradığını bilmeyen, bu makinaların gereksiz olduğunu düşünen bir sürü insan var. Keyif amaçlı biniyorum dediğiniz an topun ucundasınız zaten. :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Hayır çim biçme makinesi kullanıyorum. Gözüme ot kaçmasın diye takıyorum kaskı :bounce:

:cherry::cherry::cherry::cherry::cherry: hiç bu kadar gülmemiştim .

Bu şeye benzemiş

Bi genç Şafi meshebine mensup .
Camide namaz kılıyo . (Şafiler Namazda rükuya egilirken tekbir alırlar)
Tekbir alıp namazını bitiriyo neyse
Yaşlı adamın biri gelip
- Evladım neden öyle yapıyosun
Genç :
-amca ben şafiiyim
Yaşlı adam :
Haa ben seni müslüman sandım :D:D:D:D


yanlış anlaşılmasın ama . bir çoğu daha hak mezhepleri bilmiyor . şekil a işte . bir insan müslüman değilse camide ne işi var ibadet için
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ben soranlara kuryeyim diyorum ileri gidip ne tasıyosun tarzı soru soranlarada kendimi diyorum onlar apışıp kalıolar:p

hady leyn! zor olmuomu olm şu taşıma işi! :queen:

Cbf500'e kurye motoru dendiğini gördüm ya bu ülkemizde motosiklet kültürünü tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor işte:cat:

Acı ama CBF500 ile kuryelik yapan tanıdığım var bizzat.. :)

Demekki neymiş? her türlü cbf potansiyel kurye motoruymuş! :p :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
:queen::queen::queen:

yaa bu şafi kardeşlerimizle yan yana namaz kılınca cuma günü burun buruna geliyoruz namazda selam veriken:mrgreen: biz sol meleğe selam veriken onlar sağa dönmüş oluyor bi gün birine aleykümselma dedim:queen:
::xs06::::xs06:: bu iyidi çok koptup ya,namazda esprimi yaptın.(şafilerde öyle imamdan sonra selam verirler.bu şafi mezhebi için normal ve doğru bir durumdur.)sabah sabah güldürdün beni.Ayrıca bana sen bunla tin tin gidiyondun,race alsana filan diyenler oldu,onlara sen hiç motora bindinmi?dedim
hayır, cevabını alıncada, önce bin ondan sonra anlarsın dedim.heriften hiç ses çıkmadı ne demek istedi diye düşündü durdu soramadı bile.:cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Gerçekten süper bir topic olmuş. Acayip güldüm. Varsa böyle enteresan hikayeleri olan paylaşsın lütfennn.:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Gerçekten süper bir topic olmuş. Acayip güldüm. Varsa böyle enteresan hikayeleri olan paylaşsın lütfennn.:mrgreen:

bende hikaye çok kevın:) üstüne alının çok olmasa neler anlatıcam
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
bizde 2 yzf r1 bide 1150 gs ile kenarda durmuş sohbet ederken bi genç delikanlı geldi abi bunlar kaç basıyo diye sordu 300 diyince gözleri yerinden çıkacaktı keşke gs'in daha az yaptığını belirtseydim de dalga geçiyorum sanmasaydı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst