Bu şeye benzemiş
Bi genç Şafi meshebine mensup .
Camide namaz kılıyo . (Şafiler Namazda rükuya egilirken tekbir alırlar)
Tekbir alıp namazını bitiriyo neyse
Yaşlı adamın biri gelip
- Evladım neden öyle yapıyosun
Genç :
-amca ben şafiiyim
Yaşlı adam :
Haa ben seni müslüman sandım![]()
bigün servisine gittiğim ahmet abiyi tesadüfi başkabir yerde gördüm selamlaştık altında hayabusa vardı..nse biz muhabbet ediyoruz.yanımıza gazkolu cebinde motor elinde biri yanaştı 45/50yaşlarında motoru sehpaya aldı hayabusanın etrafında dolandı bizde onu seyrediyoruz tabigösterglere baktı digital olduğu için km göremedi:mrgreen:ardından yigen bu gaçç basıyoo:cherry:ahmet abi soğuk kanlı birşekilde (yokuş aşağı 100 yapıyo):queen::queen:...
dayı aynen şöle haaa benimkide 90 yapıyo düzde:queen::queen:
Hayır çim biçme makinesi kullanıyorum. Gözüme ot kaçmasın diye takıyorum kaskı :bounce:
Bu şeye benzemiş
Bi genç Şafi meshebine mensup .
Camide namaz kılıyo . (Şafiler Namazda rükuya egilirken tekbir alırlar)
Tekbir alıp namazını bitiriyo neyse
Yaşlı adamın biri gelip
- Evladım neden öyle yapıyosun
Genç :
-amca ben şafiiyim
Yaşlı adam :
Haa ben seni müslüman sandım![]()
ben soranlara kuryeyim diyorum ileri gidip ne tasıyosun tarzı soru soranlarada kendimi diyorum onlar apışıp kalıolar![]()
Cbf500'e kurye motoru dendiğini gördüm ya bu ülkemizde motosiklet kültürünü tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor işte:cat:
Hayır çim biçme makinesi kullanıyorum. Gözüme ot kaçmasın diye takıyorum kaskı :bounce:
::xs06::::xs06:: bu iyidi çok koptup ya,namazda esprimi yaptın.(şafilerde öyle imamdan sonra selam verirler.bu şafi mezhebi için normal ve doğru bir durumdur.)sabah sabah güldürdün beni.Ayrıca bana sen bunla tin tin gidiyondun,race alsana filan diyenler oldu,onlara sen hiç motora bindinmi?dedim:queen::queen::queen:
yaa bu şafi kardeşlerimizle yan yana namaz kılınca cuma günü burun buruna geliyoruz namazda selam veriken:mrgreen: biz sol meleğe selam veriken onlar sağa dönmüş oluyor bi gün birine aleykümselma dedim:queen:
Gerçekten süper bir topic olmuş. Acayip güldüm. Varsa böyle enteresan hikayeleri olan paylaşsın lütfennn.:mrgreen:
bende hikaye çok kevınüstüne alının çok olmasa neler anlatıcam
bende hikaye çok kevınüstüne alının çok olmasa neler anlatıcam