neden biniyorsun ozaman motora?

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
28
kırmızı ışıkda duruyorum yanımda bi ticari dolmuş durdu şoför camı actı bi basbakalım şunun gazına dedi asıldım adam Allahına gurban diee bağırıyo icerde bıraktım gazı bunların gazı ayakdan deilmi dioo adam :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Bu Soruyu Bana Birisi Sormuştu Ama Farklı Tabi :D
Diyoki " Motoru Niye Aldın Ne Yapacan Motoru ? "
Dedim Ki "Sen Arabayı Neden Aldın Arabayı Ne Yapacan ?"
Adam Sustu Kaldı :D Çok Gerizekalılar Var :D


kırmızı ışıkda duruyorum yanımda bi ticari dolmuş durdu şoför camı actı bi basbakalım şunun gazına dedi asıldım adam Allahına gurban diee bağırıyo icerde bıraktım gazı bunların gazı ayakdan deilmi dioo adam :mrgreen::mrgreen:

Hahahhaaha Koptummmmmmmmmm=))))))))))))))))))
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bana asıl motorcu arkadaşlar çok şaşırıyordu(özellikle araba vapurunda).Söylemesi ayıp,hayvani bir yapım vardır:cherry:.Tüm ekipmanlarda üzerimde olduğunda motorun yanında değilken muhabbet yapıyoruz.En son motorun yanına indiğimizde;"Abi senin motor dediğin bumuydu?Bende enduro kullanıyosun sandıydım!" deyip afallıyolardı.Neden mi? Scooter'in üzerine oturunca kelebek gibi oluyodumda ondan:mrgreen:.Sattık karakaçanı fakat bu kriz beni çok fena yıktı.Şİmdi burnumda tütüyo eşşolueşşek:salut:.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
kırmızı ışıkda duruyorum yanımda bi ticari dolmuş durdu şoför camı actı bi basbakalım şunun gazına dedi asıldım adam Allahına gurban diee bağırıyo icerde bıraktım gazı bunların gazı ayakdan deilmi dioo adam :mrgreen::mrgreen:

hahahahaa vay kro var :D:D ya banada kurye muamelesi yapıyolarya ayar oluyorum bankaya gittim kredi cekmeye müşteri temsilcisi bayan yanına yaklaşırken bana demezmi paketmi getirdiniz diye, bi an afalladım yo ne paketi dedim öle geciştirdim, ya daha dün müşterime gidiyorum etilerde bi siteye kapısındaki güvenlige yanaştım b4 e geldim açarmısın dedim yemekmi getirdin dedi:S ha canta taktıkya motora iyice kurye olduk iyimi nolcak böle bilmiyom
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Fazla kurye havası olmasın diye çanta takmıyorum CuBuF'a, ama "kurye misin" diyenlere de hiç bozulmuyorum, dalgaya vuruyorum :)

Not: Kuryeler kadar iyi motor kullanmayı isterdim... Geçen bir kurye gözümün önünde CBF'le benim durarak geçemeyeceğim yerden 40'a geçti, sağdan soldan da 3'er cm pay bıraktı :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsand
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Yok artık demek istiyorum. Bu kadarda bilgisizlik olur mu ?

Bende çanta takıcam. Ne derlerse desinler. Belki üniversite zamanında kuryelik yaparım. Şimdiden alışmış olurum.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
illa bişe taşımak içinmi biniliyo motora ne cAhil aDamlar Var yaa....
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
bide kaça aldın muhabbeti var
- kaça aldın motoru
-şu para
-e araba alsaydınya çoluk çocuk binerdiniz
-arabada var
-!!!!!!!
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
24
Bi gün de ben ege üniv.tesine rapor almaya gittim 2 gün üstüste motoru koyduğum yerde bi kadın duruyodu 2 gündür (herhalde hastası falan var) 2. gün gittiğimde dayanamadı artık sorusunu sordu ''Mecburiyetten mi biniyorsun motora????'' :pr: ilk önce bi şaşırdım sonra jeton düştü ardından bastım cevabı 'Hayır zevkten biniyorum!!!' :queen:diye beklemediği bir cevap gelince sadece kafa sallamakla yetindi...:p
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
28
nedense insanların hele aile fertlerinin tepkisi pek pozitif olmuyo nedense
mesela ben otomotiv işiyle uğraşıyorum (galericiyim) babamı dükkanda motorumu değerinden aşşa satmaya calışırken çok yakaladım
annem anahtarımı gece dışarı cıkmıyım diee cok sakladı ewde toplu iynenin yerini bilen kadın sıra motor anahtarına gelince metin şentürk taklidi yapıoo :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst