- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Bu sabah kalkar kalmaz siteye attım kendimi. Hemen bu topiği açtım. Her mesajı büyük bir heyecanla açıyor ve okuyorum.
Az önce de Vedat arkadaşımızın kullanıcı adı ile bize bilgi veren Mücahit isimli abimize ulaştım.
Rica minnet Necdet abinin trafik kazasına dair bir kaç fotoğraf çekmiş.
Göndermesini rica ettim. Kırmadı vakit ayırdı sağolsun.
Biliyorum görmek çok zor bu tür fotoğrafları ama paylaşmak istedim sizlerle de.
Kaldır görmeyelim derseniz kaldırırım. Merak etmeyin.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Necdet abi şuan yoğun bakım ünitesine bağlıymış. Pazartesiye kadar uyutacaklarmış.
Haydi arkadaşlar Necdet abi için dua etmeye devam. Necdet abi sen de hisset dualarımızı n'olur.
yaaa burası bizim Oto Sanayi Oyak sitesinin yanındaki Trafik Vakfı Otoparkı...bizim seyrantepe polis lojmanlarının yakınında...beyaz binaları görünce farkettim...dibimdeymiş abimin moturu...
























