"Necdet" abimiz kaza geçirmiş:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu sabah kalkar kalmaz siteye attım kendimi. Hemen bu topiği açtım. Her mesajı büyük bir heyecanla açıyor ve okuyorum.
Az önce de Vedat arkadaşımızın kullanıcı adı ile bize bilgi veren Mücahit isimli abimize ulaştım.
Rica minnet Necdet abinin trafik kazasına dair bir kaç fotoğraf çekmiş.
Göndermesini rica ettim. Kırmadı vakit ayırdı sağolsun.
Biliyorum görmek çok zor bu tür fotoğrafları ama paylaşmak istedim sizlerle de.
Kaldır görmeyelim derseniz kaldırırım. Merak etmeyin.

yunus0062bd9.jpg


yunus0063by7.jpg


yunus0066yy5.jpg


yunus0067ru1.jpg


yunus0068ym5.jpg


yunus0070jb0.jpg


yunus0071gd9.jpg


Necdet abi şuan yoğun bakım ünitesine bağlıymış. Pazartesiye kadar uyutacaklarmış.
Haydi arkadaşlar Necdet abi için dua etmeye devam. Necdet abi sen de hisset dualarımızı n'olur.


yaaa burası bizim Oto Sanayi Oyak sitesinin yanındaki Trafik Vakfı Otoparkı...bizim seyrantepe polis lojmanlarının yakınında...beyaz binaları görünce farkettim...dibimdeymiş abimin moturu...:pale:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
150 kişi değil mete abi bütün üyeler toplanıp gidelim inşAllah, hele bi hayırlısıyla ayağa kalksın sapasağlam olsun da, beykoz'a bağlı öğümce köyünden kendisi, onların köyüne gezi bile düzenleriz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
inşallah iyleşir allah onu sevdiklerine bagışlar duydugumdan beri haber bekleyip du ediyorum
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
büyük geçmiş olsun,geçirdiği ameliyat çok ağır uzun bir süre kendini toparlaması sürecektir. çok yakından tanımasamda bir kaç gezide tanışma fırsatımız oldu kendisi full koruma gezen bir abimizdi. ailesine ve sevenlerine sabır diliyorum.

şuanda yapabileceğimiz en iyişey dua etmek rabbim yardımcısı olsun.

hepimizin başına gelebilir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/29025-18-mart-canakkale-gezisi-ve-tum-fotograflar.html


Necdet abinin Çanakkale fotoları burada....bakmak isteyen olursa buyrun...

buradan beni yanlız bırakmayan en başta çanakkale mt ye erhan (skullhunter)kardeşe ve gelişimden ibrahime çok tşk ediyorum :rendeer: :rendeer:
kaza yapan rahmi kardeşede çok geçmiş olsun diyorum umarım en kötü kazan bu olur:pale: gezi nasıl geçti diye sorarsanız giderkene çok iyi geçti uykumu alarak çıkabildim saat 10.00 çıktım saat 14.00 çanakkaledeydim yollar motor kaynıyordu dönüşüm bu sabah saat 11.00de oldu uykumu alamadım yan odada sanki biri ağaç kesiyordu:queen: neyse dikkatli ve yavaş gelerek saat 16.00da evdeydim :rendeer:























herşey için tşkler çanakkale mt:rendeer:








donni kardeş işbaşında :queen:


















çanakkalede piza bekliyorum :queen:


uamrım sizi fazla sıkmadım saygılar sevgiler:rendeer:

yine kameranın tarihini ayarlamaya unutmuşum:pr: :p

.................................
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
77
abiii gerçekten geçmiş olsun inşallahı maşallahı yok bilesin seni en yakın zamanda aramızd gormek istiyoruz.... bilesin sen çıkınca buralara gelince tekrarr bizimle konusunca bakacagız bunlara ve sadece gülümseyecegiz çünkü sen aramızda olacaksım...:):)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi sana pm attım ??

ok dostum...Necdet abinin kaskı ne diye sormuştun cevap attım...bilmiyom işin aslı...dikkat etmedim nedense...eğitimli çok nizami biriydi...darbe şiddetli olunca kaskda fayda etmiyor dostum...öyle bir ters düşme yaşarsın ki kafana bişey olmaz boynun kırılır...bizden uzak olsun öle şeyler...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
83
bakırkoyde otururkn kaza haberı geldi bütün vucudum titredi damarım kurudu bir an sanki.
tanımasamda görmesemde oda bizden biri ve arkadaşımın abi dediği bir insan.
yakınlarına sabır onada yaşama gücü diliyorum.
ve lütfen daha daha daha dikkat.

evet ozancığım herkes dikkatli olmalı dimi ?
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Çok büyük geçmiş olsun.
Umarım yoğun bakımdan çıkar, acil şifalar diliyorum.
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
Öncelikle bugün onun için dua ettim umarım allahım bizleri duyar :( Umarım bir an önce geçmiş olur :( Bu arada Vay bee suomy ile böyle olursa diğerleriyle kimbilir ne :( :(
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
necdet abi.... MT sayesinde tanıdığın en kral insanlardan birisi. olumsuz bir şey düşünmek istemiyorum. lütfen abi lütfen...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bugün Etfal'e gittim.13:00 sıralarında,baktıö tanıdığım arkadaşların motorunu göremedim.MOtoru parkedip içeri girdim,danışmada uyuyan temizlik görevlisi abyi uyandırıp,"Abi dün gece bi abimiz motosiklet kazası geçirdi,kendisini nasıl görebilirim?" diye sordum,"Sağdan gir ilerde sor" dedi.Sordum;yanına gidemezsin dediler,"ailesini nasıl bulabilirim?"dedim,"sorman lazım." dediler.Çıktım,mototruma bindim,hastanenin etrafında 3 tur attım,bizden kimseye rasylayamadım.Çok üzüldüm,çok üzgünüm,umutluyum.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
inanamıyorum yaa İçimden bi parça koptu sanki... İst da en Tanıdıgım en cok sevdigim tek insandı kendisi.. İçi kıpır kıpır Bol sohbet bi insan işte... Geçen sene Gezime Katılmıstı Bu Senede Görüşmütük daha 1 ay bile olmadı... Allah'tan ümit kesilmez diyerek Güzel ve mutlu haberlerini Bekliyoruz Necdet abiciğim...:pale:

Yine Geleceksin Buralara Yine Güzel Vakitler Geçireceğiz Seninle...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
boğuldum sıkıldım daraldım nefes alamıyorum evde ya ben...saat şu an 00.00 galiba...00.30 da yarımda Şişli Etfalde acil önünde olucam...

cbf 150 siyah...537 335 22 33...son gelişmeleri anlatırım...gelmek isteyende gelsin ...
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
Allah ailesine sevenlerine baışlasın acil şifalar versin :salut:iyi haberini bekliyoruzzz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst