"Necdet" abimiz kaza geçirmiş:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
-ŞİŞLİ'DE TRAFİK KAZASI...
-TİCARİ TAKSİNİN ÇARPTIĞI MOTOSİKLETLİ
AĞIR YARALANDI

İSTANBUL (A.A) - 06.10.2007 - Şişli'de ticari taksinin çarptığı motosiklet
sürücüsü ağır yaralandı.
Büyükdere Caddesi Gültepe kavşağında meydana gelen kazada 34 THS 96 plakalı
ticari taksiyi kullanan Hikmet Çeker, 34 UE 0142 plakalı motosiklete çarparak
sürücüsü Necdet Gül'ün ağır şekilde yaralanmasına sebep oldu.
Edinilen bilgiye göre kaza sonucu başını kaldırıma çarpan Gül, olayı gören
vatandaşlarca ambulans beklenmeden bir otomobille Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma
Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.
Hastaneye getirildiğinde baygın olan Gül'ün, sol tarafında kısmi felç ile başında
ödem ve boynunda zedelenme olduğu, acilen ameliyata alındığı öğrenildi.
Ameliyattan sonra yoğun bakımda tedavisi süren Gül'ün hayati tehlikesinin
bulunduğu bildirildi.
------------------------------------------------(alıntıdır)

arkadaşlar necdet abi bünyesi sağlam adamdır.kesinlikle ayağa kalkacaktır.son oğrendiğimiz felc geciren yerin ortadan kalktığı.ufakta olsa hareket ettirebilmis.kaskı olmasına rağmen sert darbeden beyninde ödem olusmus.yogun bakimda ama kalkacaktır,kalkmalı.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Necdet abimizin son durumu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen bizlerle de paylaşsın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar Şişli Etfalde çalışan bir doktor abimizin vasıtasıyla ilk ağızdan bilgi aldım...


Durum Ciddiyetini Koruyor...Beyin Fonksiyonları zayıf...beklemedeyiz...



cebim 537 335 22 33
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Arkadaşlar Şişli Etfalde çalışan bir doktor abimizin vasıtasıyla ilk ağızdan bilgi aldım...


Durum Ciddiyetini Koruyor...Beyin Fonksiyonları zayıf...beklemedeyiz...



cebim 537 335 22 33

ben buna inanamıyorum, daha 2-3 gün önce telefonda konuştuk... çocuk esirgemeye gelecekti..:salut::salut::salut::salut: lütfen çabuk iyileş, dualarım seninle.
arkadaşlar ziyarete gidilirse haberim olsun.. 0536 604 28 39.. hala inanamıyorum. Mete_han yapılacak birşey olursa haberdar et elimizden gelen olursa seve seve.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben buna inanamıyorum, daha 2-3 gün önce telefonda konuştuk... çocuk esirgemeye gelecekti..:salut::salut::salut::salut: lütfen çabul iyileş, dualarım seninle.
arkadaşlar ziyarete gidilirse haberim olsun.. 0536 604 28 39.. hala inanamıyorum. Mete_han yapılacak birşey olursa haberdar et elimizden gelen olursa seve seve.

olumlu şeyler yazmak isterdim inan...bu durumlarda hastanın vereceği tepkiler beklenirmiş...hani filmlerde olur ya...öyle bişey bekliyoruz...Yani kadermi denir ne denirse o olacak...genc yaşta olması yaşama azmi sevenlerinin duası bu konuda artı olacaktır...


bu arada ben işyerindeyim...hastanede değilim...sağlık sektöründe olduğumdan patronumda doktor...akşam Kaza sonrası motorunun nerde olacağını araştıracağım...fotoğraf çekmek için...motoru bulamıyorum bir türlü...nereye çekmişler ne olmuş anlamıyorum...
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
olumlu şeyler yazmak isterdim inan...bu durumlarda hastanın vereceği tepkiler beklenirmiş...hani filmlerde olur ya...öyle bişey bekliyoruz...Yani kadermi denir ne denirse o olacak...genc yaşta olması yaşama azmi sevenlerinin duası bu konuda artı olacaktır...


bu arada ben işyerindeyim...hastanede değilim...sağlık sektöründe olduğumdan patronumda doktor...akşam Kaza sonrası motorunun nerde olacağını araştıracağım...fotoğraf çekmek için...motoru bulamıyorum bir türlü...nereye çekmişler ne olmuş anlamıyorum...




kaza kanyon alısveris merkezinin önünde olduguna gore oralarda bi otoparkta olması lazım.oğrendiğim zaman sizi ararım.bu arada 05327972046nolu telden de bana ulasabilirsiniz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kameraman bu tür yaralamalı kazalarda Polis delil olması bakımından aracı kendi veya olay yerine gelen ilk çekiciyle Trafik Vakfına(İl Valiliğine bağlı) veya Vakıf anlaşmalı otoparklara çeker...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 1 saat önce hastanedeydim durumu gerçekten ciddi şu anlık sadece beklemedeler sanırım 2-3 gün uyutulucak ama felç olacağı kesin birşey. Ailesi sürekli bekliyor başında

Taksiciye ne olacak, yüzde kaç suçlu şimdi taksici.

taksici şu an hapiste sonu ne olucak belli değil
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
tamam iste o bolgeye kim bakıyorsa artık.orası şişlinin bolgesi olması gerekiyor ama taksici dün gece kustepe polis karakolundaydı.bu arada bi arkadaşımız otoparkta motorun fotolarını cekmis.durum pek iç acıcı deil diyo.msg attım hangi otoparkta oldugunu sormak için.cvp bekliyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Giden motor olsun... 100 motor versen geri alınabilirmi hayat.....

Dualarımızı eksik etmeyelim........ Eminim duyucaktır.......:pale:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kötü şeyler duyuyorum felç melç ne diyosunuz ya şaka mı aman Allahım abi yaa :salut: :salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
-ŞİŞLİ'DE TRAFİK KAZASI...
-TİCARİ TAKSİNİN ÇARPTIĞI MOTOSİKLETLİ
AĞIR YARALANDI

İSTANBUL (A.A) - 06.10.2007 - Şişli'de ticari taksinin çarptığı motosiklet
sürücüsü ağır yaralandı.
Büyükdere Caddesi Gültepe kavşağında meydana gelen kazada 34 THS 96 plakalı
ticari taksiyi kullanan Hikmet Çeker, 34 UE 0142 plakalı motosiklete çarparak
sürücüsü Necdet Gül'ün ağır şekilde yaralanmasına sebep oldu.
Edinilen bilgiye göre kaza sonucu başını kaldırıma çarpan Gül, olayı gören
vatandaşlarca ambulans beklenmeden bir otomobille Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma
Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.
Hastaneye getirildiğinde baygın olan Gül'ün, sol tarafında kısmi felç ile başında
ödem ve boynunda zedelenme olduğu, acilen ameliyata alındığı öğrenildi.
Ameliyattan sonra yoğun bakımda tedavisi süren Gül'ün hayati tehlikesinin
bulunduğu bildirildi.
------------------------------------------------(alıntıdır)

arkadaşlar necdet abi bünyesi sağlam adamdır.kesinlikle ayağa kalkacaktır.son oğrendiğimiz felc geciren yerin ortadan kalktığı.ufakta olsa hareket ettirebilmis.kaskı olmasına rağmen sert darbeden beyninde ödem olusmus.yogun bakimda ama kalkacaktır,kalkmalı.

:salut::salut::salut:tuylerım dıken dıken oldu yaa,uzntuden nedıycemı bılemıyorum,Allah yardımcısı olsun,dualarımız senınle dostum:salut::salut:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
:( bybrut, yazdiklarin insallah gerceklesmez, gercekten uzucu bir durum. Dun gece 1'e kadar hastanedeydik, hep iyi bir haber bekledik ama gelmedi.. Bugun iyi bir haber gelmis olmasi ihtimaliyle okurken forumu bu haberi gormek tekrardan uzdu beni :( Simdi hastaneye gidiyorum ben, orada olanlarla gorusuruz. Aksam gelisme duyarsam buradan paylasirim..
Allah yardimcisi olsun abimizin..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst