- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
Arkadaşımızın kendisine ve yakınlarına geçmiş olsun. Umarım ameliyatı iyi geçmiştir ve kısa zamanda toparlar.
Ameliyata alabildilerse demek ki beyin ödem yapmamış, geç kalmadan müdahale edilmiş... bence birkaç gün içinde kendine gelir Necdet abi. Güçlü kuvvetli adamdır, hiç birşey olmaz...
Necdet abinin şu ana durumu toparlanmaya başlamış sanırım.Orada olan arkadaşlarla konuştum.Sol taraftaki felç açılmaya başlamış.İnşallah sapasağlam aramıza döner.