Ne oldu??? Sanırım düştüm... aaahh...

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
arkadaşlar hepinize çok teşekkürler.... inşallah kimsenin başına gelmez...



evet malesef parçalı kırık... ameliyat şu an için düşünülmedi... atele alındı ve bu şekilde takip edilecek bi süre... eğer atelle olmayacaksa işte o zaman:pr::pr::pr:

bi iki haftaya ayaklanırım sanırım... zira ayakta büyük bir proplem yokmuş... küçük bi çatlak bide yumuşak doku travması...

tekrardan teşekkürler arkadaşlar...

işin kötüsü ve çok canımı sıkanda bu günkü geziyi kaçırmış olmam oldu...:salut::salut:... off ya ne zamandırda bekliyordum oysa:pale::pale:


Umarım atelle halledilebilir :( Ayakta da büyük problem olmaması sevindirici. En azından benim gibi evde yatmak zorunda kalmazsın...
En büyük ve sonuncu kazan bu olsun inşallah... tekrar geçmiş olsun.

Bu arada mayısa kadar ayaklanmaya bak. :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eskici, sana geçmiş olsun.

Mont olmasına rağmen dirseğini kırmışsın. Acaba montundaki korumalar ince veya yerinden kaymış olabilir mi? Ben montların korumalarına güvenmediğim için mont içerisine koluma UFO'nun dirsekliğini takıyorum (aynı dizliği gibi fakata daha küçük modeli).
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
eskici, sana geçmiş olsun.

Mont olmasına rağmen dirseğini kırmışsın. Acaba montundaki korumalar ince veya yerinden kaymış olabilir mi? Ben montların korumalarına güvenmediğim için mont içerisine koluma UFO'nun dirsekliğini takıyorum (aynı dizliği gibi fakata daha küçük modeli).

işin doğrusu benim de kafama takıldı şimdii... bakıcam birazdan. eğer kayma varsa düzeltirizde yoksa tavsiye ettiğin gibi bir çözüm buluruz artık...

teşekkürler ilgine...:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aman Murat'çım çok geçmiş olsun kardeşim.Yemin ediyorum görünce benim kolum bacağım sızladı.En büyük ve son kazan bu olsun inşallah.Tez zamanda ayağa kalkmanı diliyorum.:rendeer:.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Valla helal olsun...
Aaay, yani geçmiş olsun da.. böyle neşeli ve keyifli gözükmen ne güzel, Allah seni sevdiklerine bağışlamış... Topiğin tamamını okuyamadım, vaktim yok, çıkacam birazdan. Yalnız merak ettiğim bir husus var: Ayağa kalkacak mecalin kalmamış ve hemen kardeşini aramışsın. Yahu önce acil servisi arasana? Yoksa kardeşin ambulans şoförü mü idi?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun, üzüldüm. inşallah bu hayatındaki son kaza olur bir daha kaza bela gelmez başına..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Yüce Allahtan en kısa zamanda iyileşmenizi diliyorum, geçmişler olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
naptın sen yaaa :pale: çok geçmiş olsun .
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
3
Aboovv

Telefonda konuştuğumuzda söylemiştinde inanmamıştım :(

daha cumartesi akşamı konuşuyorduk senle msn de filan hiç bahsetmeyince beni kekliyon sandımdı ama şimdi gördümde geçmiş olsun abi... Kısa sürede iyileşte yiner gezeriz birlikte.. :D Gerçi sen o haline de binersin...

( Bu arada motorda bana kaldı :cherry:::blusssh: )
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
walla cok gecmıs olsun bende kıbrısta okuyorum gercekten yollar pek guvenılır degıl helekı o virajlı girne yolu aman bundan sonra dikkat :S
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Büyük geçmiş olsun ....
Umarım en kısa zamanda iyileşirsin ve Yollara dönersin.
Yumuşak doku travmaları zorluyo adamı biraz benede oldu ...
Ayaktan benimki ...:D hele çekerim 6 ay olmasına rağmen :D
Amma sen çabuk iyileşeceksin halinden belli ....

Tekrar çok büyük geçmiş olsun ...
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
çok geçmiş olsun umarım ameliyatlık,platinlik bi operasyona ihtiyaç kalmaz
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun :rendeer:
allahtan aramızdasın ve hala yazabiliyorsun
full koruma full dikkat:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun kardeş biran önce eski halıne kavuşman dileğiyle :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst