Ne oldu??? Sanırım düştüm... aaahh...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
murat geçmişolsun seninde elini bırakmaya hiç gelmiyo heeee,kıbrıslarda kendine iyi bak,çabuk iyileş.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Çok geçmiş olsun Muratcım, çok üzüldüm gerçekten. En kısa zamanda iyileşmeni dilerim
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Geçmiş olsun kardeşim:rendeer:
Bir çok sürücünün umursamadığı sinsi bir tuzağa düşmüşsün!
Kum değilde ıslaklık da olabilirdi.Dikkatli olmak lazım......
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
eskici kardeşim geçmiş olsun inan cok üzüldüm allah bundan kötüsünu göstermesın

tekrar gecmiş olsun :rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok geçmiş olsun arkadaşım allah başka kaza bela göztermesin... hızlı da degilmişsin ama ne yaparsak yapalım olacaksa oluyor işte....
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
topiği görünce 'eyvahhh !!!!!' dedim... sadece düşme olsa biliyorum yazmazsın.. neyse tabi ki ucuz atlatılmış bir kaza, çok şükür diye dua ettim yazdıklarını okuyunca...umarım herşey en kısa zamanda iyileşir... ÇOKKK ÇOKKK geçmiş olsunnn...:rendeer::rendeer::rendeer:::stretche
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Pozitif insan:) Tekerlekli sandalyede gulumseyen insan:) Iyi gordugume sevindim ben de.

Umarim en kisa zamanda iilesirsin.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
arkadaslar tekrardan hepinize ayrı ayrı teşekkürler... inanılmaz moral oldu doğrusu... en büyük mt başka büyük yohh...:p


murat geçmişolsun seninde elini bırakmaya hiç gelmiyo heeee,kıbrıslarda kendine iyi bak,çabuk iyileş.

valla ne desen haklısın ümmet abi...:)

topiği görünce 'eyvahhh !!!!!' dedim... sadece düşme olsa biliyorum yazmazsın.. neyse tabi ki ucuz atlatılmış bir kaza, çok şükür diye dua ettim yazdıklarını okuyunca...umarım herşey en kısa zamanda iyileşir... ÇOKKK ÇOKKK geçmiş olsunnn...:rendeer::rendeer::rendeer:::stretche

teşekkürler delipayraz abiiii:p:p bu arada 4 mayısta aranızdayım... öle kaza falan yıldıramaz beniii...

Pozitif insan:) Tekerlekli sandalyede gulumseyen insan:) Iyi gordugume sevindim ben de.

Umarim en kisa zamanda iilesirsin.

ne yapalım bir kazadır oldu işte... pozitif bakmak lzım her şekilde.. azcık polyanadan zarar gelmez dimi yaaa:mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst