Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
murat geçmişolsun seninde elini bırakmaya hiç gelmiyo heeee,kıbrıslarda kendine iyi bak,çabuk iyileş.
murat geçmişolsun seninde elini bırakmaya hiç gelmiyo heeee,kıbrıslarda kendine iyi bak,çabuk iyileş.
topiği görünce 'eyvahhh !!!!!' dedim... sadece düşme olsa biliyorum yazmazsın.. neyse tabi ki ucuz atlatılmış bir kaza, çok şükür diye dua ettim yazdıklarını okuyunca...umarım herşey en kısa zamanda iyileşir... ÇOKKK ÇOKKK geçmiş olsunnn...:rendeer::rendeer::rendeer:::stretche
Pozitif insanTekerlekli sandalyede gulumseyen insan
Iyi gordugume sevindim ben de.
Umarim en kisa zamanda iilesirsin.