- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 530
arkadaşlar hepinize çok teşekkürler.... inşallah kimsenin başına gelmez...
evet malesef parçalı kırık... ameliyat şu an için düşünülmedi... atele alındı ve bu şekilde takip edilecek bi süre... eğer atelle olmayacaksa işte o zamanr:
r:
r:
bi iki haftaya ayaklanırım sanırım... zira ayakta büyük bir proplem yokmuş... küçük bi çatlak bide yumuşak doku travması...
tekrardan teşekkürler arkadaşlar...
işin kötüsü ve çok canımı sıkanda bu günkü geziyi kaçırmış olmam oldu...:salut::salut:... off ya ne zamandırda bekliyordum oysaale:
ale:
Umarım atelle halledilebilir
En büyük ve sonuncu kazan bu olsun inşallah... tekrar geçmiş olsun.
Bu arada mayısa kadar ayaklanmaya bak. :wiinkk: