Ne oldu??? Sanırım düştüm... aaahh...

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Offf Murat'cım çok geçmiş olsun. İnan çok üzüldüm... Acil şifalar dilerim:rendeer:

Parçalı kırık demişsin, ameliyat gerekti mi? Ne zaman ayağa kalkacaksın :pale:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
49
Çok büyük geçmiş olsun. Tam korumalı olarak kullandığınızı söylemişsiniz bu durumda böyleyse korumasız çok kötü olurdu allah korumuş kardeş...
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Çok çok geçmiş olsun.Kırık zor iş Allah cc şifa versin, umarım tez zamanda iyileşip ayaklanırsın...
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
abicim kaçla dönüodun öyle allah korumuş seni gercekten bayada kötü düşmüşsün belli geçmiş olsun tekrardan :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Çok geçmiş olsun yaaa görülmez kaza dedıklerı bu olsa gerek :( Hakketten kacla dopnuyodun da bu kadar kırık cıkık aldın yawww ?? Tekrar gecmıs olsun..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ufff fena dagıtmışsın :pale: çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda toparlanırsın:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
geçmiş olsun dostum.nefret ediyorum yola dökülen cisimlerden inş bu son kazan olur.çabuk iyileşmen dileğiyle.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. Korumalara rağmen sokak arasında bu kadar dağılabiliyorsak vah ki ne vah!.... Şaşırdım...!
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
geçmiş olsun.. biran önce iyileşmen dileklerimle:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
arkadaşlar hepinize çok teşekkürler.... inşallah kimsenin başına gelmez...

Offf Murat'cım çok geçmiş olsun. İnan çok üzüldüm... Acil şifalar dilerim:rendeer:

Parçalı kırık demişsin, ameliyat gerekti mi? Ne zaman ayağa kalkacaksın :pale:

evet malesef parçalı kırık... ameliyat şu an için düşünülmedi... atele alındı ve bu şekilde takip edilecek bi süre... eğer atelle olmayacaksa işte o zaman:pr::pr::pr:

bi iki haftaya ayaklanırım sanırım... zira ayakta büyük bir proplem yokmuş... küçük bi çatlak bide yumuşak doku travması...

tekrardan teşekkürler arkadaşlar...

işin kötüsü ve çok canımı sıkanda bu günkü geziyi kaçırmış olmam oldu...:salut::salut:... off ya ne zamandırda bekliyordum oysa:pale::pale:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hocam nası geziyi kacırdın sen ısttemısın kıprıstamısın yahu
kafam karıstı
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Çünkü'geldim artık oh2' dediğimiz zaman en çok kendimize güvediğimiz
ve rahatladığımız zaman...:pale:

Evet böyle bir yazı okumuştum trafik kazası istatistikleriyle ilgili. Evimize, çok iyi bildiğimiz herhangi bir yere gelirken rahatlıyor ve anormal durumlara karşı hazırlıksız yakalanabiliyoruz.

eskici geçmiş olsun, düşük hızda fakat bayağı hasarlı bir kaza geçirmişsin. Allah beterinden korusun, bir daha vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst