çok hızlı değildim 30-40 km civarı olması lazım... çünkü eve çok yakındım...çok geçmiş olsun, hız ne civarlardaydı, merak ettim kusura bakmayın
kusura bakma ama gülesim tuttu cunku sen bole yazınca ben dırek sırıtmaya başladım ama büyük geçmişş olsun dikkat et =))=))![]()
:rendeer:
:bounce:
herkese teşekkürler arkadaşlar....
çok hızlı değildim 30-40 km civarı olması lazım... çünkü eve çok yakındım...
yaaa işin aslı çok canım yansada bende gülüyorum şimdii... neyapalım gülücez tabiii... allah herkesi beterinden sakınsın...
Bu tip belalar niye genellikle eve yaklaşınca olur ki :silent:
Geçmiş olsun Allahtan tam korumalıymışsın.
Çünkü'geldim artık oh2' dediğimiz zaman en çok kendimize güvediğimiz
ve rahatladığımız zaman...ale: