Offf Murat'cım çok geçmiş olsun. İnan çok üzüldüm... Acil şifalar dilerim:rendeer:
Parçalı kırık demişsin, ameliyat gerekti mi? Ne zaman ayağa kalkacaksınale:
hocam nası geziyi kacırdın sen ısttemısın kıprıstamısın yahu
kafam karıstı
Çünkü'geldim artık oh2' dediğimiz zaman en çok kendimize güvediğimiz
ve rahatladığımız zaman...ale: