- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
- Konu Yazar
- #1
=== Konuyu Yanlış yere Açtığımı Son Anda Farkettim. Gereğinin Yapılması İçin Gerekli Yerlere Bilgi Vereceğim====
Merhaba Dostlar;
Geçen senenin acısını çıakrtırcasına bu sene hedefim uzun yolculuklar yapmaktı. Bu hedef uğruna ilk gezimi 25-27 Mart tarihlerinde 1180 Km lik "Haydut Avı" gezisi ile başlattım. (onunda fotolarını en kısa zamanda yayınlayacağım.)
Ben ve Arkadaşım Soner (Sonerkep) 26 mayısa heyecanlı bir o kadar da hareketli başladık. heyecandan 3 saat uyuybilmiş bir şekilde sabah 7 de kalkıp Adapazarı'na Üniden mezun olmak için son sınavımı vermek üzere yola çıktım. Giderken sınav heyecanı ve acelesi, dönerken de işleri bitirip yola çıkacağımız saate kadar uyumak düşüncesi ile gaz kesmeden Adapazarı'ndan Gebze 'ye gelirken otobanda Benzin almadığımı farkettim ve akabinde dilovası rampası başında benzinim bitti
Benzini bitmiş bir şekilde bekleyen Nomad'im
Tüm mekanik kontrollerden sonra temizlik.
Az uyku ile nihayet feribota binebildik.
Bursa Otoyolunda çorba molası
Balıkesir taraflarında ilk uyku molamız
İlk durağımız Altınoluk'tan manzaralar
Ertesi Gün Bodrum'a Doğru Yola Çıkış Edremit Tarafları
Güzel İzmir
Bafa Gölü'ndeki Molamız. Yalnız karanlıktan Gölü Göremedik. Dönüşte Bu Güzel Manzaranın Tadını Çıkarabildik.
Yolculuğun Sonuna doğru Milas'a yaklaşırken.
Bu fotoyu çekerken kaza yaptığımızı sanıp aniden duran kamyoncu arkadaşa teşekkür ederim.
Ve Nihayet Bodrum...
Bodrum'dan birkaç kare.
Dönüş Yolunda Bafa Gölü
Aydın Taraflarında kahve molası
Ben fotojenik değilim galiba
Ya da hem sürüp hem de fotojenik olamıyorum.
Son Uzun Molamız Yollarda Fazla Oyalandık Artık Benzin Dışında Mola Vermeyeceğiz
Bunlar da Cep Telefonumdan Çıkan birkaç kare...
Velhasıl toplamda 2150 km yol katettim. Hem okul yolu Hemde bodrum içinde 400 km yol yaptığım için arkadaşımdan daha fazla yol katetmiş oldum. sizin de anlayacağınız gibi fotoğraf çekme özürlüsüyüz. Bir çok güzel anı kendimize sakladık bu yüzden. Çok keyifli eğlenceli tadı damağımızda kalan bir gezi oldu. Dilerim bu tür gezilerimiz hep olur ve dostluğumuz baki kalır.
Sağlıcakla.
Merhaba Dostlar;
Geçen senenin acısını çıakrtırcasına bu sene hedefim uzun yolculuklar yapmaktı. Bu hedef uğruna ilk gezimi 25-27 Mart tarihlerinde 1180 Km lik "Haydut Avı" gezisi ile başlattım. (onunda fotolarını en kısa zamanda yayınlayacağım.)
Ben ve Arkadaşım Soner (Sonerkep) 26 mayısa heyecanlı bir o kadar da hareketli başladık. heyecandan 3 saat uyuybilmiş bir şekilde sabah 7 de kalkıp Adapazarı'na Üniden mezun olmak için son sınavımı vermek üzere yola çıktım. Giderken sınav heyecanı ve acelesi, dönerken de işleri bitirip yola çıkacağımız saate kadar uyumak düşüncesi ile gaz kesmeden Adapazarı'ndan Gebze 'ye gelirken otobanda Benzin almadığımı farkettim ve akabinde dilovası rampası başında benzinim bitti
Benzini bitmiş bir şekilde bekleyen Nomad'im
Tüm mekanik kontrollerden sonra temizlik.
Az uyku ile nihayet feribota binebildik.
Bursa Otoyolunda çorba molası
Balıkesir taraflarında ilk uyku molamız
İlk durağımız Altınoluk'tan manzaralar
Ertesi Gün Bodrum'a Doğru Yola Çıkış Edremit Tarafları
Güzel İzmir
Bafa Gölü'ndeki Molamız. Yalnız karanlıktan Gölü Göremedik. Dönüşte Bu Güzel Manzaranın Tadını Çıkarabildik.
Yolculuğun Sonuna doğru Milas'a yaklaşırken.
Bu fotoyu çekerken kaza yaptığımızı sanıp aniden duran kamyoncu arkadaşa teşekkür ederim.
Ve Nihayet Bodrum...
Bodrum'dan birkaç kare.
Dönüş Yolunda Bafa Gölü
Aydın Taraflarında kahve molası
Ben fotojenik değilim galiba
Son Uzun Molamız Yollarda Fazla Oyalandık Artık Benzin Dışında Mola Vermeyeceğiz
Bunlar da Cep Telefonumdan Çıkan birkaç kare...
Velhasıl toplamda 2150 km yol katettim. Hem okul yolu Hemde bodrum içinde 400 km yol yaptığım için arkadaşımdan daha fazla yol katetmiş oldum. sizin de anlayacağınız gibi fotoğraf çekme özürlüsüyüz. Bir çok güzel anı kendimize sakladık bu yüzden. Çok keyifli eğlenceli tadı damağımızda kalan bir gezi oldu. Dilerim bu tür gezilerimiz hep olur ve dostluğumuz baki kalır.
Sağlıcakla.