Nasıl Anlatsam. Nerden Başlasam...

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
=== Konuyu Yanlış yere Açtığımı Son Anda Farkettim. Gereğinin Yapılması İçin Gerekli Yerlere Bilgi Vereceğim====

Merhaba Dostlar;

Geçen senenin acısını çıakrtırcasına bu sene hedefim uzun yolculuklar yapmaktı. Bu hedef uğruna ilk gezimi 25-27 Mart tarihlerinde 1180 Km lik "Haydut Avı" gezisi ile başlattım. (onunda fotolarını en kısa zamanda yayınlayacağım.)

Ben ve Arkadaşım Soner (Sonerkep) 26 mayısa heyecanlı bir o kadar da hareketli başladık. heyecandan 3 saat uyuybilmiş bir şekilde sabah 7 de kalkıp Adapazarı'na Üniden mezun olmak için son sınavımı vermek üzere yola çıktım. Giderken sınav heyecanı ve acelesi, dönerken de işleri bitirip yola çıkacağımız saate kadar uyumak düşüncesi ile gaz kesmeden Adapazarı'ndan Gebze 'ye gelirken otobanda Benzin almadığımı farkettim ve akabinde dilovası rampası başında benzinim bitti :)

001Large.jpg


002Large.jpg


003Large.jpg


Benzini bitmiş bir şekilde bekleyen Nomad'im

004Large.jpg


005Large.jpg


006Large.jpg


Tüm mekanik kontrollerden sonra temizlik.

008Large.jpg


Az uyku ile nihayet feribota binebildik.

011Large.jpg


Bursa Otoyolunda çorba molası

012Large.jpg


Balıkesir taraflarında ilk uyku molamız

013Large.jpg


İlk durağımız Altınoluk'tan manzaralar

014Large.jpg


015Large.jpg


017Large.jpg


018Large.jpg


019Large.jpg


020Large.jpg


021Large.jpg


023Large.jpg


Ertesi Gün Bodrum'a Doğru Yola Çıkış Edremit Tarafları

024Large.jpg


025Large-1.jpg


026Large.jpg



Güzel İzmir

027Large.jpg


028Large-1.jpg


029Large.jpg


030Large.jpg


031Large.jpg


032Large.jpg


033Large.jpg


034Large.jpg


035Large.jpg


036Large.jpg


037Large.jpg


038Large.jpg


039Large.jpg


Bafa Gölü'ndeki Molamız. Yalnız karanlıktan Gölü Göremedik. Dönüşte Bu Güzel Manzaranın Tadını Çıkarabildik.

040Large.jpg


041Large.jpg


042Large.jpg


043Large.jpg



Yolculuğun Sonuna doğru Milas'a yaklaşırken.

044Large.jpg


Bu fotoyu çekerken kaza yaptığımızı sanıp aniden duran kamyoncu arkadaşa teşekkür ederim.

045Large.jpg


046Large.jpg


Ve Nihayet Bodrum...

047Large.jpg


Bodrum'dan birkaç kare.

048Large.jpg


049Large.jpg


052Large.jpg


053Large.jpg


054Large.jpg


055Large.jpg


Dönüş Yolunda Bafa Gölü

056Large.jpg


057Large.jpg


058Large.jpg


059Large.jpg


Aydın Taraflarında kahve molası

060Large.jpg


061Large.jpg


Ben fotojenik değilim galiba :) Ya da hem sürüp hem de fotojenik olamıyorum.

062Large.jpg


063Large.jpg


064Large.jpg


065Large.jpg


066Large.jpg


067Large.jpg


068Large.jpg


069Large.jpg





070Large.jpg


071Large.jpg


072Large.jpg


073Large.jpg


074Large.jpg


075Large.jpg


076Large.jpg



Son Uzun Molamız Yollarda Fazla Oyalandık Artık Benzin Dışında Mola Vermeyeceğiz

077Large.jpg


078Large.jpg


079Large.jpg


Bunlar da Cep Telefonumdan Çıkan birkaç kare...


Velhasıl toplamda 2150 km yol katettim. Hem okul yolu Hemde bodrum içinde 400 km yol yaptığım için arkadaşımdan daha fazla yol katetmiş oldum. sizin de anlayacağınız gibi fotoğraf çekme özürlüsüyüz. Bir çok güzel anı kendimize sakladık bu yüzden. Çok keyifli eğlenceli tadı damağımızda kalan bir gezi oldu. Dilerim bu tür gezilerimiz hep olur ve dostluğumuz baki kalır.

Sağlıcakla.
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
tam gezilecek yerler ya çok güzel bir gezi olmuş tebrikler..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Teşekkürler. Bayramda çıkacağım uzun yolculukta daha başarılı fotoalr çekmeyi planlıyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Güzel bir gezi olmuş.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Teşekkürler. Bayramda çıkacağım uzun yolculukta daha başarılı fotoalr çekmeyi planlıyorum.

yalnız kalacak yeriniz olmadığı için sanırım, hep kenara çekip uyumaya çalışmışsınız, umarım o anlarda uykunuzu alıorsunuzdur, uykusuz bişekilde yola çıkmayın ne olursa olsun :cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bodrumda ve altınolukta oteli ayarlamıştık. o fotolarda çok fotojenik değildik:) ondan eklemedim :) Dinlenmek için kenara çektik. gerçektende çok değişik ve güzel oluyor :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerinize sağlık, yolda uyumayın.:mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
1
herzaman yapmak isteyipte yapamadığımı yapmışsın ve çok güzel fotolar paylaşmışın..tşk. ancak online olan arkadaşlardan bir ricam var, siteye yeni üye oldum ve birkaçşey ekleyip yazmak istiyorum ancak nerden nasıl yapılacak ara ara bulamadım.. yardımlarınızı bekliyorum.. şimdiden hepinize tşkler..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Güzel gezi olmuş ellerinize sağlık.. Merak ettiğim gezi boyunca ne kadar mazot harcadınız depoya bira koymadınız herhalde?
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Çok güzel bi gezi olmuş bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim , kazasız belasız sürüşler dilerim:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline ayağına sağlık Arbetus,
Bu yıl Bisan ın hakkını en çok sen vermişsin.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Eline ayağına sağlık Arbetus,
Bu yıl Bisan ın hakkını en çok sen vermişsin.

Çok Sağol Savaş Abi. Daha planladığım 2 gezi daha var. Ne yalan söyleyeyim bende bisandan böyle bir performans beklemiyordum :) hemde yakıtı çok makul geldi. 8300 km de almıştım motoru. Şu an 12000 e dayandım. Sezon sonuna kadar 20000 olmayı hedefliyorum :)

Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst