Nasıl Anlatsam. Nerden Başlasam...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok Sağol Savaş Abi. Daha planladığım 2 gezi daha var. Ne yalan söyleyeyim bende bisandan böyle bir performans beklemiyordum :) hemde yakıtı çok makul geldi. 8300 km de almıştım motoru. Şu an 12000 e dayandım. Sezon sonuna kadar 20000 olmayı hedefliyorum :)

Sağlıcakla.

İnşallah,
daha da güzel gezilerini bekliyoruz
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla bisanı ben biyerde yanımda geçti şimdi anlatamıcam o yükle benim shadow bile azı açık kaldı dimi kanka :mrgreen::queen:
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Ya üstad süper bir gezi olmuş. fotolara bakarken belkide benim için şu sıralar çok uzak olan bir geziyi kendim yapıyormuşcasına yaşadım sanki.
Kamyoncuya çok güldüm. :D
Gezinizi uzun soluklu bir tatil ile birleştirip zamana yaysaydınız sanırım dahada güzel olurdu.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Agalar fotoların yarısında asfalta ya uzanmışsınız ya oturmuşsunuz...sere serpe nereyi bulursanız çanağı yaymışsınız...:) güzergah harika...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
walla bisanı ben biyerde yanımda geçti şimdi anlatamıcam o yükle benim shadow bile azı açık kaldı dimi kanka :mrgreen::queen:

dimi yaa :) ben bile şaşırdım nasıl yaptığımı :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:19 ----------

Ya üstad süper bir gezi olmuş. fotolara bakarken belkide benim için şu sıralar çok uzak olan bir geziyi kendim yapıyormuşcasına yaşadım sanki.
Kamyoncuya çok güldüm. :D
Gezinizi uzun soluklu bir tatil ile birleştirip zamana yaysaydınız sanırım dahada güzel olurdu.

aslında tüm macera toplamda 10 günlik bir tatilden oluşmakta. ALtınoluk'ta bir gece Bodrumda da 6 gün kaldık.

Agalar fotoların yarısında asfalta ya uzanmışsınız ya oturmuşsunuz...sere serpe nereyi bulursanız çanağı yaymışsınız...:) güzergah harika...

Abi tabakhaneye yetiştirecek bir şeyimiz olmadığı için paso durduk.
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
160
çok güzel bi gezi olmuş bende her yaz altınoluğa giderim çok güzel yerdir gerçekten...
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
oncelıkle tebrık ederım gercekten harıka bır gezı olmus ınsallah omrunuzun sonuna kadar boyle huzurlu olursunuz. bu arada ben yenı katıldım sıteye arkadaslar. herkese selamlar. ben sabri. gezılerınızın devamını dılerım ve bence dısarda dınlenmek yanı acık havada cok daha keyıflı oloyor. :)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çigdoşun beyenmesini beyendi :mrgreen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
temennileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.

Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst