Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok Sağol Savaş Abi. Daha planladığım 2 gezi daha var. Ne yalan söyleyeyim bende bisandan böyle bir performans beklemiyordumhemde yakıtı çok makul geldi. 8300 km de almıştım motoru. Şu an 12000 e dayandım. Sezon sonuna kadar 20000 olmayı hedefliyorum
Sağlıcakla.
İnşallah,
daha da güzel gezilerini bekliyoruz