- Katılım
- 18 Eki 2008
- Mesajlar
- 2,823
konuyu hortlatmışız
hani allah oyle bi sans verirse bana,o ustundekine hayati boyunca bir daha gorup goremeyecgi bi kabus yasatacagim..motor gelmesede onemli diil,calisir bi daha alirim..alali 1 ay oldu henuz..Nasıl yaa... Alalı kaç gün oldu ki?....
İşallah çabucak bulunur... İşallah sen çalan üzerindeyken görürsün...
Bilirim o duyguyu...
Kansızlar iyice çoğaldı memlekette..r: