Naked kararsızlığı yardım

Hangisini seçmeli?

  • Kawasaki er6n

    Oy: 28 26.9%
  • Yamaha fz6 fzer

    Oy: 28 26.9%
  • Suzuki Gsr

    Oy: 36 34.6%
  • Diğer?

    Oy: 12 11.5%

  • Kullanılan toplam oy
    104
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Forumda ducati monster serisinden bir motor kullanan yok mu ya su yedek parca veya pahalılık olayını bir örnekle anlatsak. Suzuki'de su Ducati'de su diye. Bakımı nasıldır? Servisi nerdedir, nasıldır? Aslında kulaktan dolma bilgilerle sıkıntılıymısss diye diye on tane alacak adamdan bir tanesi alıyor. Belki dort kisi daha olsa servis agı yaygınlasacak bir seyler olacak. Herkes motorunu över durur, Ducati'ciler ortada yok. Gelin övün yav ögrenelim
 
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
329
canlı gördün mü motorları bilmiyorum ama bence en yakışıklısı gsr sonra fazer en son er6 er 6 yanlıs hatırlamıyorsam bıraz zayıf hp olarak
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Ducati Monster 696, tavsiye ederim.
Korlas Ducati İstanbul, tarafından ithal ediliyor
yedek parça ve aksesuar konusunda bir sıkıntı yaşamazsınız.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
23
ER6N alma, çünkü ben de satın almak için arıyorum, rakibim olma :p
Şaka bir yana 2 seneden biraz falza kullanmıştım bu makinayı. son derece rahat ve keyifli bir motor, üstelik saydıkların arasında en az yakanı.. Dengesi iyi, oturuş pozisyonu rahat, viraj kabiliyeti yüksek.. Süratlenmesi ve son sürati de yeterince iyi..
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
Forumda ducati monster serisinden bir motor kullanan yok mu ya su yedek parca veya pahalılık olayını bir örnekle anlatsak. Suzuki'de su Ducati'de su diye. Bakımı nasıldır? Servisi nerdedir, nasıldır? Aslında kulaktan dolma bilgilerle sıkıntılıymısss diye diye on tane alacak adamdan bir tanesi alıyor. Belki dort kisi daha olsa servis agı yaygınlasacak bir seyler olacak. Herkes motorunu över durur, Ducati'ciler ortada yok. Gelin övün yav ögrenelim

sahibinden.com da ducatisini satan bi vatandaşın açıklaması:

"parçası varmı, anlayan usta varmı?" tarzı sorulara cevaben;

parçası var fakat biraz pahalıdır örneğin hava filtresi 88 usd

linki de bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sat-620-ie-dark-monster-ducati-66435168/detay

benim kafamda bi imaj oluşturdu
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
hiç yoktan iyidir şu yazan ufacık şey bile yani. teşekkürler

İzmir'de servis durumu nedir ne değildir bilemem ama İstanbul ya da Ankara'da servis sıkıntısı yaşamazsın,Ducati sana öyle zırt pırt parça gerektirecek bir motor değildir kesinlikle,Ducati monster naked denince akla gelen en özgün tasarım bana göre,tam bir efsanedir,Ducati kullanan kişilerde marka bağımlılığı oluşur genelde ; Ducati ve diğerleri diye ayırırlar motorları,ferrari ya da maseratinin bazı modellerinden daha pahalı mercedes ya da bmw 'ler olduğu halde sokakta fazla rastlamayız marjinal diyebileceğimiz bu italyan tarzı otomobillere ,halbuki her köşe başında lüks alman ,amerikan japon v.b otomobilller dolanır, bu da bu tarz bir şey, Ducati farklı bir marka farklı bir olay , monster benim de naked sınıfında tartışmasız favorimdir, daha hızlısı yok mu ? var daha konforlusu daha ekonomiği yok mu ? bir sürü var ama bazen bunlar bir yana stil ve tarz bir yanadır; Ducati monster da işte böyle bir şey =)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
35
Geçtiğimiz ay ortasında bende bu tip bir araştırma içerisindeydim. En son eleye eleye Z1000 ne karar vermek üzereyken Korlas dan bir Ducati Monster 796 aldım. Şu anda daha 500km.de. Çok eğlenceli bir motor ve kararımdan dolayı çok mutluyum. Kesinlikle karakteri olan stil sahibi bir motor.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
30
Geçtiğimiz ay ortasında bende bu tip bir araştırma içerisindeydim. En son eleye eleye Z1000 ne karar vermek üzereyken Korlas dan bir Ducati Monster 796 aldım. Şu anda daha 500km.de. Çok eğlenceli bir motor ve kararımdan dolayı çok mutluyum. Kesinlikle karakteri olan stil sahibi bir motor.
ambiante; motor hakkinda biraz daha aciklama yaparmisin? son surat,beygir gucu,hizlanmasi,falan gibi? ve seni kullanirken cezbeden seyi ne? ama biraz uzun cumleler kullan ne olur,hic bi aciklama yok ducati kullanicilari hakkinda,bende de f 650 gs var ama naked icin karar veremiyorum bi turlu,attan inip essege binmekten korkuyorum konfor ve kalite olarak..bu arada gecen gun borusani arayip bi arkadasim icin abs fiyati ogrendim kabus gibiydi,motoruma binmekten korkuyorum su an.. abd fiyati 740 euro + kdv + tespit (saat basina 150 tl sanirim) simdi ben en korkutan olay ducatininde bu tarz manyak yedek parca rakamlarina sahip olmasi,yoksa gozumu kapatir alirim 2.el de sikinti olsa da..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Adam gsr'ı aldı hatta motoru çalındı siz hala hangi motoru almalının tartışmasını yapıyorsunuz, ilk mesajın tarihine bir bakın lütfen.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
5
selam,
şu anda 1 tane er6n var. abs siz modeli. sarı renkte sanırım.
haberin olsun.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
35
ambiante; motor hakkinda biraz daha aciklama yaparmisin? son surat,beygir gucu,hizlanmasi,falan gibi? ve seni kullanirken cezbeden seyi ne? ama biraz uzun cumleler kullan ne olur,hic bi aciklama yok ducati kullanicilari hakkinda,bende de f 650 gs var ama naked icin karar veremiyorum bi turlu,attan inip essege binmekten korkuyorum konfor ve kalite olarak..bu arada gecen gun borusani arayip bi arkadasim icin abs fiyati ogrendim kabus gibiydi,motoruma binmekten korkuyorum su an.. abd fiyati 740 euro + kdv + tespit (saat basina 150 tl sanirim) simdi ben en korkutan olay ducatininde bu tarz manyak yedek parca rakamlarina sahip olmasi,yoksa gozumu kapatir alirim 2.el de sikinti olsa da..

Tekrar Merhaba,

Kesinlikle haklısın çok fazla bilgi bulamıyorsın Ducati hakkında. Bende motorumu almadan önce gerçekten çok fazla bilgi sahibi değildim. Fuarda etkili bir stantları vardı. Orada motorlarını yakından inceleme fırsatım olmuştu ve firma bana güven vermişti. Motorumu tercih etmeden önce niyetim kawa dan yanaydı. Eski bir zx6r kullanıcısı olduğum için markaya bir bağımlılığım vardı. Fakat motorumu alma aşamasında kawasaki satıcıları maalesef bende olumlu etki bırakamadı. Koskoca istanbul da sadece sergilenen 1 ad z1000 olması ve hangi bayiye gitsem işte git bak gör orada var denmesi biraz beni tedirgin etti. Ducati bayisine gittiğimde ise 2.eli olmayan hiç satılmayan denen ducatinin en kupon olan modellerinden bile renk renk görünce ve ilgilenen adamların gayet düzgün insanlar olduğunu görünce ben çok etkilendim.

Üstte anlattıklarım markayı seçerken etkilendiğim konulardı. Ducati benim için şu anda stil sahibi insanların kullandığı bir marka. Bu algı iyice oturdu kafamda. Motorumu bazı kesim çok çirkin ve tipsiz buluyor. Zx6 ım gibi ilgi görmüyor. Fakat bir kesim var ki motoruma bayılıyor ve bu kesim benim fikirlerine önem verdiğim ve hayat görüşümün ortak olduğu bir kesim :) İnce mevzu :)

Gelelim motorumla geçirdiğim zaman boyunca tecrübelerime. Motoru istanbul da kullanıyorum ve daha 500km yaptığım için sana son sürat gibi bilgileri net veremeyeceğim. Ayrıca rodaj aşamasında olduğum için çok fazla sıkıştırmıyorum. Trafikte uygun yerlerde 6000 devirin üzerine çıkıp ani gazlamalar yapıyorum. İnanılmaz bir tork inanılmaz tepkiler veriyor. kesinlike çok eğlenceli. Sıkışık trafikte bir bisiklet gibi kıvrak. yolu bulduğunda ise ara hızlanmalar ve gidişi ile kesinlikle perfonmanslı. Kendine has bir 2 silindirin sesi var. Ducati nin bu karakteristlik sesi bazıları için traktör sesi iken ben çok beğeniyorum. Adı ile uyumlu. Tam bir canavar. Geçen gün trafikte akropovic egsoz takılmış bir monster gördüm. Ses inanılmaz güzeldi.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
35
Haydaaaa çok üzüldüm. Son günlerde bu tip haberler çok duyar olduk. Umarım bir an önce bu sıkıntınızı çözersiniz.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Geçmiş olsun hocam, en kısa zamanda bulunur inşallah.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nasıl yaa... Alalı kaç gün oldu ki?....
İşallah çabucak bulunur... İşallah sen çalan üzerindeyken görürsün...
Bilirim o duyguyu...
Kansızlar iyice çoğaldı memlekette.. :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst