Naked kararsızlığı yardım

Hangisini seçmeli?

  • Kawasaki er6n

    Oy: 28 26.9%
  • Yamaha fz6 fzer

    Oy: 28 26.9%
  • Suzuki Gsr

    Oy: 36 34.6%
  • Diğer?

    Oy: 12 11.5%

  • Kullanılan toplam oy
    104
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
Selam arkadaşlar,
ekim ayında suzuki burgman 400 motosikletimi sattım ve nisan ayında 600 cclik motosiklet alma planları içersindeyim.
Fakat malesef karar verme aşamasında çok büyük sıkıntı yaşıyorum.
Bütçem üç aşağı beş yukarı 11000 tl civarı.
Aklıma gelenler kawasaki er6 n yamaha fz6 fazer(biliyorum fazer naked değil çaktırmayın) ve suzuki gsr :)
Aslında ilk başta er6 ya karar verdim çift silindir olması dışında pek bi dezavantajı yok,daha sonra fazer daha sonra gsr a karar verdim vs ama hiçbiri "tamam işte bu motor!" dememi sağlayamadı hep kafama takılan bişeyler oldu.
Mesela gsr için olumsuz olan şey yakıt konusu,ben motosikletten performans,rahatlık beklerken aynı zaman da çok da yakmasın istiyorum.Çünkü her gün okula gidip geliyorum öğrenciyim :)
Fazerın tipini beğenmiyorum yeni fz8 fazera aşığım ama onun da fiyatı malum.


Siz bu 3 motor için ne söylersiniz ve bana önerebileceğiniz başka bir motosiklet var mı?

Bu arada burgmandan sonra borusan istinyede güvenli sürüş eğitimleri aldım merak etmeyin manuel 600 lük kullanmakla ilgili sıkıntım yok :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Er6F düşünmelisin N de cok fazla ruzgar alırsın. Aslında sattıgın motoru cok ararsın sectıgın motorların hepside cok fazla ruzgar almana neden olacak.

en ekonomik olan fiyat performans ve yakıt tuketımı olarak kawasakidir.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sevgili kardeşim;

Bir naked meraklısı olarak :
tüm kafa grenajsız motorlar öncelikle aşırı rüzgar alır ve yüksek hızlarda bu olay çok rahatsız eder.
şehir içi ağırlıklı ise 4 silindir tavsiye etmem
er6n iyidir ama sıkıştırdığında yakıt oldukça artıyor

gsr sahibi olmuştum, otobanda rüzgar ve şehiriçinde yakıt problemim vardı
fazer teknolojis GSR nin yanına bile yaklaşamaz.
er6n şehir içi oldukça iyidir

ben sana bir yeni tercih sunayım : BMW f800S

yakıt + rüzgar +abs + direksiyon amortisörü + elcik ısıtma vs vs vs...

fiyatlar da sana yakın...
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
Fazer naked değil mi?.... :silent:
Fz6 naked fz6 fazer grenajlı.

sevgili kardeşim;

Bir naked meraklısı olarak :
tüm kafa grenajsız motorlar öncelikle aşırı rüzgar alır ve yüksek hızlarda bu olay çok rahatsız eder.
şehir içi ağırlıklı ise 4 silindir tavsiye etmem
er6n iyidir ama sıkıştırdığında yakıt oldukça artıyor

gsr sahibi olmuştum, otobanda rüzgar ve şehiriçinde yakıt problemim vardı
fazer teknolojis GSR nin yanına bile yaklaşamaz.
er6n şehir içi oldukça iyidir

ben sana bir yeni tercih sunayım : BMW f800S

yakıt + rüzgar +abs + direksiyon amortisörü + elcik ısıtma vs vs vs...

fiyatlar da sana yakın...
Açıklaman için teşekkür ederim.
İkinci el ve görüntüde benim için önemli bmw buralardan kaybediyo.
Açıkçası daha çok şehir içinde kullanacağım için rüzgar çok önemli bir faktör değil.
Kawasaki ağırlıklı bir seçenek gibi,bakalım...

Başkalarından da cevaplar bekliyorum devam devam :)
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
hepsini boşver , cb900 hornet al ... saydıklarının hepsinden daha güçlü , daha dengeli , daha yakışıklı , daha konforlu bir naked ...... bütçenede uyar
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hepsini boşver , cb900 hornet al ... saydıklarının hepsinden daha güçlü , daha dengeli , daha yakışıklı , daha konforlu bir naked ...... bütçenede uyar

konfor mu? neye dayanarak yazdın bunu ufuk...

gerçekten de BMW den daha konforlu ise tanımak isterim bu motoru :wiinkk:

dur bi araştırayım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------

baktım...
evet güçlü görünüyor ama direksiyon amortisörü, ABS ve elcik ısıtması yok.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
konfor mu? neye dayanarak yazdın bunu ufuk...

gerçekten de BMW den daha konforlu ise tanımak isterim bu motoru :wiinkk:

dur bi araştırayım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------

baktım...
evet güçlü görünüyor ama direksiyon amortisörü, ABS ve elcik ısıtması yok.


tecrübelerime dayanarak yazdım abi :cat: nakedlerin içerisinde o paraya alınabilecek en iyisi Hornet .... ancak BMW ile kıyaslanmasıda yanlış sonuçta 4 silindir ve naked ... BMW çift silindir ve touring ....
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tecrübelerime dayanarak yazdım :cat: nakedlerin içerisinde o paraya alınabilecek en iyisi Hornet ....

4 silindir olarak ben yine de gsr derim.
600cc bile şehiriçinde fazla.

ama f800s gerçekten inanılmaz tatlı ve zevkli ve en önemlisi fonsiyonel bir makina :)

ben 4 silindirlileri şehir içi için fazla buluyorum:wiinkk:
ama ses zevki her şeyin üstüne geçebiliyor

st modeler turing, s modeli naked :)
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
4 silindir olarak ben yine de gsr derim.
600cc bile şehiriçinde fazla.

ama f800s gerçekten inanılmaz tatlı ve zevkli ve en önemlisi fonsiyonel bir makina :)

ben 4 silindirlileri şehir içi için fazla buluyorum:wiinkk:
ama ses zevki her şeyin üstüne geçebiliyor

st modeler turing, s modeli naked :)



abi hornete binsen gsr600 demezsin ... gücü , torku , frenajı , virajı , dengesi , sesi vs vs vs .... HORNET çok başka bir makina .... şehir içinde 4 silindirli ancak ybr gibi kıvrılıyor ...
BMW için S modellere naked desek bile, yinede touring karakterini üzerinden tamamen atmış diyemeyiz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maxiscooterdan fazere geçmek çok acayip bir durum.Ben geçenlerde benim xcitingi fazerle takasa girecektim.Ama fazerle bi tur attıktan sonra motorumun kıymetini daha iyi anladım.Genellikle şehir içi kullanıcam demişsin ama fazerin debriyajı o kadar sert ki otomatik vitese alışmış biri için işkence gelecektir.Hem oturuş pozisyonu maxiscooterdan sonra resmen eziyet.4 silindirin insanın aklını çelmiyo değil.Hem uzun yolda çok mükemmel ama bence almadan önce bi tur at.Ne demek istediğimi anlıyacaksın.

Burgmanı neden sattınız bilmiyorum ama ben sizin yerinizde olsam ikinci el sw400 bakardım.
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
er6 f olsun fazer olsun bi tuhaf duruyorlar bana göre böyle kambur gibi,agresif değil.
cb900 hornette çok eski duruyor.
Pfff motor yok alacak yahu. :( :(
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
er6 f olsun fazer olsun bi tuhaf duruyorlar bana göre böyle kambur gibi,agresif değil.
cb900 hornette çok eski duruyor.
Pfff motor yok alacak yahu. :( :(


çoğu naked severe göre, naked demek yuvarlak far demektir , aslında bir bakıma klasik yapıda modeller demektir ... bunun eski durmakla alakası yok ama senin bakış açınla kategorize edersek ;

daha modern görünümlü damla far naked model istersen Hornet600 ( piyasada fazla yok tutulmadı ) - ER6N - FZ6 - GSR600 - MT01 - z750-z1000 gibi modellere bak .....

ama klasik naked istersen Hornet900 - xjr1200 / 1300 - gsx1400 vs.. bakman lazım :wiinkk:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
İşin çok zor sevgili kardeşim.

İlk 600 lük motoruna geçiyorsun. Gerçekten takdir edilecek kadar mantıklı seçeneklerin var hepsi birbirinden güzel.

Valla ben senin yerinde olsaydım heyecandan yerimde duramaz araştırmayı falan bir kenara atıp önüme bunlardan ilk hangisi çıkarsa saldırır alırdım.

Umarım temiz ve bakımlı bir tanesini denk getirir uzun yıllar keyfini çıkarırsın.

Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst