- Katılım
- 28 Kas 2006
- Mesajlar
- 182
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
ekim ayında suzuki burgman 400 motosikletimi sattım ve nisan ayında 600 cclik motosiklet alma planları içersindeyim.
Fakat malesef karar verme aşamasında çok büyük sıkıntı yaşıyorum.
Bütçem üç aşağı beş yukarı 11000 tl civarı.
Aklıma gelenler kawasaki er6 n yamaha fz6 fazer(biliyorum fazer naked değil çaktırmayın) ve suzuki gsr
Aslında ilk başta er6 ya karar verdim çift silindir olması dışında pek bi dezavantajı yok,daha sonra fazer daha sonra gsr a karar verdim vs ama hiçbiri "tamam işte bu motor!" dememi sağlayamadı hep kafama takılan bişeyler oldu.
Mesela gsr için olumsuz olan şey yakıt konusu,ben motosikletten performans,rahatlık beklerken aynı zaman da çok da yakmasın istiyorum.Çünkü her gün okula gidip geliyorum öğrenciyim
Fazerın tipini beğenmiyorum yeni fz8 fazera aşığım ama onun da fiyatı malum.
Siz bu 3 motor için ne söylersiniz ve bana önerebileceğiniz başka bir motosiklet var mı?
Bu arada burgmandan sonra borusan istinyede güvenli sürüş eğitimleri aldım merak etmeyin manuel 600 lük kullanmakla ilgili sıkıntım yok
ekim ayında suzuki burgman 400 motosikletimi sattım ve nisan ayında 600 cclik motosiklet alma planları içersindeyim.
Fakat malesef karar verme aşamasında çok büyük sıkıntı yaşıyorum.
Bütçem üç aşağı beş yukarı 11000 tl civarı.
Aklıma gelenler kawasaki er6 n yamaha fz6 fazer(biliyorum fazer naked değil çaktırmayın) ve suzuki gsr
Aslında ilk başta er6 ya karar verdim çift silindir olması dışında pek bi dezavantajı yok,daha sonra fazer daha sonra gsr a karar verdim vs ama hiçbiri "tamam işte bu motor!" dememi sağlayamadı hep kafama takılan bişeyler oldu.
Mesela gsr için olumsuz olan şey yakıt konusu,ben motosikletten performans,rahatlık beklerken aynı zaman da çok da yakmasın istiyorum.Çünkü her gün okula gidip geliyorum öğrenciyim
Fazerın tipini beğenmiyorum yeni fz8 fazera aşığım ama onun da fiyatı malum.
Siz bu 3 motor için ne söylersiniz ve bana önerebileceğiniz başka bir motosiklet var mı?
Bu arada burgmandan sonra borusan istinyede güvenli sürüş eğitimleri aldım merak etmeyin manuel 600 lük kullanmakla ilgili sıkıntım yok